Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 Dag Allen,<P>Enkelen van ons hebben een Nokia mediamaster 9500 met een omgebouwde CAM (hierboven gemakshalve de multiCAM genoemd)met daaraan WB hangen.<P>Ik heb de setup (CAM noch season)nog niet in huis en begrijp uit de postings dat ik beter een season2 kan kopen.<BR>ECHTER, ik heb tot nu altijd domweg filetjes van oa. guppie, beamer en strsh gebruikt.<BR>Ik probeerde dan domweg alle filetjes die ik kon vinden totdat eentje het deed... <P>Ik heb al vaker instructies/FAQ's gelezen over het editen/updaten van de files met oa picbinedit, maar de PPUA's en de MK01's country codes en ga zo maar door vliegen je om de oren. Vrij intimiderend en als ik iets probeer dan doet het hele zaakje daarna meestal niets meer helaas.<P>Ik vermoed dat ik met WB hier me nu eindelijk echt veel verder in zal moeten storten om het zaakje draaiende te houden, klopt dat?<P>Ik las ook iets over een kaart bestellen en uitlezen om een bepaalde code te krijgen die vervolgens weer omgerekend moest worden ?????<BR>Weet iemand raad of kan me een goeie FAQ aanwijzen hieromtrent? <P>Ik hoop geen foute vragen te hebben gesteld.<BR>(het is tenslotte geen a- vrijschakelbord )<P>Alvast bedankt voor een tip in de juiste richting!
Gast Geplaatst: 24 juli 2001 Geplaatst: 24 juli 2001 Je begrijpt dat wij hier geen vrijschakel service zijn ,en dat wij je niet van het begin tot het eind alles kunnen vertellen.<BR>Maar het is met ons ook zo begonnen,en je zult je toch eens moeten verdiepen in de materie en ook de faq die op ons bord staat goed te lezen en dan proberen uit te vogelen hoe wat en waar.<BR>Maar wat jou vraag over Wallbanger betrefd ,je hebt nodig de maandkeys om beeld te hebben met een ppua en dat is niet zo moeilijk te vinden op het net .<BR>Om een autoupdate te krijgen moet je ook beschikken over een 01 key en dat wordt al een stukje moeilijker om daar aan te komen.<BR>Maar heb je zelf een Mosc kaart dan zou je hem daar af kunnen halen maar dan moet je daar de nodige kennis van hebben.<BR>vraag aan een medehobbyist of hij je kan helpen aan een 01 en ppua.<BR>Verder als je al een kaart kunt proggen dan ben je al een heel eind ,leg je specifieke vraag hier neer en wij zullen je een stukje op weg helpen ,maar let wel zelf gedaan is zelf gewonnen.<BR>Succes Nowtv
Gast Geplaatst: 25 juli 2001 Geplaatst: 25 juli 2001 Nowtv, Jws:<P>Dank voor de tips.<BR>Zonder autoupdate kan ik evt. wel leven.<BR>(first things first)<P>Vind het erg leuk om een beetje 'aan te klooien' maar het was me niet duidelijk welke elementen ik allemaal nodig had.<P>Het wordt anders snel als het starten van een auto waar geen accu in zit. (Dan kun je sleutelen wat je wilt en de carburateurs tot sint juttemis lopen afstellen, maar het zal nooit werken en dan is het handig om een lijstje van benodigde onderdelen te hebben)<P>Ik ga dus m'n CAM ombouwen, koop een season2 en haal m'n 486 van zolder en steek van wal met WB. <P>Leuk
Aanbevolen berichten