Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi.<BR>Is er iemand die mij kan uitleggen hoe en wanneer deze management-key gewijzigd wordt door de aanbieders van seca-paketten?<BR>Ben er achter gekomen met wallbanger de meeste MK1's obsolte zijn. Vraag me af hoe vaak deze gewijzigd worden en waar deze te vinden zijn.<BR>Tnx 'Sterk'

• 2 weken later...

Geplaatst:

Zegt het spreekwoord "Ruilen doet Huilen" je iets... De enige echte goede MK's komen van je eigen geregistreerde Canal Digitaal kaart!!!

Geplaatst:

Maakt toch niet uit,ben je zelf en wees sterk het komt allemaal wel weer goed. wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

Erg duidelijk. Weet je misschien dan ook hoe ik die van mijn eigen kaart kan halen?<BR>Of moet ik daar ook sterk voor zijn?<BR>Dacht dat ik hier hulp kon vinden maar dat valt ook al tegen, ik vraag tevens naar de ''levensduur'v/d MK1. Maar daar zal de kennis bij deze en gene ook wel ontbreken.<BR>Tnx.

Geplaatst:

Natuurlijk kun je hier wel wat hulp vinden, maar ik denk niet met die toon...<P>Ergens hier in de beginner-sectie, heb ik een link gelezen naar een pagina vol met beginners-tips, daar vindt je ook de benodigde soft voor loggen. Is een prima pagina, ben de naa even vergeten, maar hij staatr hier echt ergens vermeld. <P>O.a Mk-find is een soft die het mogelijk maakt om een org-kaart te lezen.<BR>Ben wel voorzichtig, want ondeskundig gebruik kan je kaart voorgoed vernielen<P><BR>stay- satted

Geplaatst:

Bedankt Philipsen voor de tips, zal daar eens gaan zoeken, sorry voor de 'toon'maar dat is een uitgelokte reactie hi. Niemand zit toch te wachten op dat soort onzin toch? maar ja zal er de volgende keer niet meer op reageren.<BR>Nogmaals Tnx.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.