Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 heb er net eentje gekocht maar het lukt me niet hem aan de gang te krijgen . ik start wallbanger op en de 2 lampjes op m'n scherm in het programma beginnen te pinken en hij doet iets maar als ik dan in de cam menu van overflow ga kijken staan er bij het serie nummer een reeks puntjes in plaats van getalletjes. hoe kan ik het fatsoenlijk doen werken ?? En waar vind ik de irdeto keys of kan ik gewoon een file gebruiken ?? <P>E-mail oneazul@pandora.be
xfiles69 Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 ziet er wel leuk uit dat wallbanger maar daar heb je ook alles mee gezegt.(werkt bij mij ook voor geen meter)<BR>probeer hbemu 0.82 of 0.83 eens die werkt als een tiet en is ook nog eens 100% autoupdate (niks geen keys invullen).<BR>werkt hij dam nog niet speel eens metde bautrate (irdeto 9600 seca 11520 via 10472)
Gast Geplaatst: 26 juli 2001 Geplaatst: 26 juli 2001 ben het niet met je eens Xfiles, geeft nix.<P>beide proggies zijn leuk, ook wallbanger dient gewoon te werken, zal wel instelling ofzo miszitten, vergeet niet dat veel mensen deze ook gebruiken.<P>c-ya
Ibby Geplaatst: 27 juli 2001 Geplaatst: 27 juli 2001 misschien ben je de bij geleverde irdeto file vergeten in de map erbij tezetten?<BR>het compoort probleem neem voor het internetten com1 en voor walbanger com 2 sluit dit programma altijd goed af anders blijf deze bezet (foutmelding)<BR>Ibby
codeman2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 nog een tip , als je je baudrate hebt veranderd met walbanger , schakel dan even je ontvanger uit en dan terug in .<BR>zo werkt die bij mij.<BR>groeten
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Interessant onderwerp.<BR>Ik heb hier sinds gister ook zo'n seasons kreng hier liggen.<BR>Is er 1 met 3 lampjes rood geel groen.<BR>Leuk, als ik het ding in de ontvanger steek en de gw weer achter in de seasons schuif heb ik geen beeld meer, dus valt er ook niet veel te loggen lijkt me.<P>Ik ben dus een leek, wie kan me effe opweg helpen hoe ik te werk moet gaan.<BR>Hangt overigens aan een hummie 5400<P>De software die ik op de pc heb staan is<BR>HBEMU 08400<BR>en Wallbanger 356H<P>Wie kan me effe wat tips doen om me wegwijs met het "kreng" te maken.<P>Thanks
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Als jij je kaart zo maar in de season steekt en dan in de ontvanger,ja dan heb je zeker geen beeld !!.<BR>Je moet dan wel bv windycrypt of een ander progje op loggen zetten ipv emuleren.<BR>als het dan goed is heb je beeld en data op je computerscherm.<BR>ps welke ci versie heb je 1.03 kan problem opleveren ,gebruik ook een externe voeding.<BR>Succes Nowtv <p>[ 05-08-2001: Message edited by: nowtv ]
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Hoi,<P>Ik ben ook gestart met het loggen.<P>Gebruik walbanger,en seca werkt hier goed.<BR>Maar kom niet uit de irdeto en de viacsses.<P>Wie heeft er een help file voor mij?<P>En moet je echt alle codes hebben voor je kunt loggen?<BR>Ik heb bij seca de ppua en pbm ingevult en ook de 0e key nu heb ik gewoon beeld van anaal+.<BR>Er komt om het half uur een gele sleutel in beeld.<BR>In de helpfile staat dat ik mijn Butt moet bewegen, Dit help echter niet...hahaha<P>Dus welke key moet je invullen voor dat de sleutel wordt ontvangen?<P>Oh ja ik kan me voorstellen dat deze vraag al 1000x gesteld is maar ik ben net 2 weken lid van dit bord, dus please geef een beetje info!<P>Groeten Fred.<P>
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 hihi vragen zijn nooit dom twilight, antwoorden soms wel <P>Bedankt voor het bezoek.<P>Ik weet nu dat het probleem niet aan me software en pc ligt, maar gewoon aan een defecte seasons interface <P>Die gaat dus gewoon weer terug naar de lokale sateliet boer hierzo.
Aanbevolen berichten