klinkie Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 hallo,<P>hoe log ik de complete pbm van een provider.<BR>ik begin hier pas mee dus alle hulp is welkom.<BR>en ik heb een mk01 en ppua<P>groeten en bedankt dat zeg ik ..............linux
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Klok en ehhhhh 'dat andere ding'...<P>Als je een MK1 en PPUA hebt (van je eigen kaart neem ik aan??) dan kun je PBM gewoon loggen/uitlezen.. Indien de kaart nieuw is wordt een maand middels MK0/SK0 je PBM op de 'geabonneerde' waarde gezet..Daarna kun je ervan maken wat je wil...
klinkie Geplaatst: 3 augustus 2001 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2001 Ik heb geen orign. kaart<BR>Dus hoe log ik de pbm dan voor een totall pakket?<P>groeten dat zeg ik ..............linux
klinkie Geplaatst: 6 augustus 2001 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2001 hallo,<P>weet iemand hier een antwoord op of is dit echt een domme vraag ?<P>groeten dat zeg ik ..............linux
jws Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Kijk eens even in de eendepoel, daar drijven operational keys (0c 0d 0e) hiermee kun je toch loggen. Het enige verschil is dat je nu geen operational keys krijgt toegezonden middels je MK01 en PPUA, je moet ze zelf even invoeren.
klinkie Geplaatst: 6 augustus 2001 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2001 dat bedoel ik dus niet dat zeg ik ..............linux
Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 pbm's hoef je niet te loggen.een pbm komt enkel voor in een mosc kaart,en bepaald naar welk pakket je kan kijken.
Aanbevolen berichten