Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 vanaf welke dag worden er nieuwe keys<BR>voor seca (nederland) mee gestuurd ??<BR>ik loop nu al 2 dagen te loggen met<BR>mijn humax + aston 1.05 + seasons2<BR>maar nog geen key ?? hij logt wel een <BR>hoop andere dingen. Of moet je dan perse<BR>een mk1 + ppua hebben ??<P>alvast bedankt voor jullie hulp.
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Zonder key 01 die werkt en een bijbehorende PPUA kun je geen updates loggen.<P>Helaas voor je maar gebruik MKF om je eigen Mosc te rippen en gbruik deze 01 key en ppua dan zul je een au kaart krijgen.<P>Veel succes<BR>Nowtv
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 @nowtv... Je zult je verbazen hoe weinig mensen nog een geregistreerd kaartje hebben! (Die gaan zweten als de kaartwissel op gang komt)..<BR>Positieve noot.. Kreeg van Canal Digitaal Satelliet vandaag een leaflet met de officiele aankondiging dat Animal Planet is gestart (beroerd beeld overigens!). Lijkt alsof ze de bitrate van Discovery hebben gepikt. Sinds een maand is die kwaliteit gelijk aan MTA op de HotBird.. Blokkerig en valt zelfs soms korststondig weg...
xfiles69 Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 gebruik je hbemu die is autoupdate kun je de key zo lezen in het textbestand van hbemu.<BR>Datum van keyverandering staat er achter.
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Helaas kan ik je niets vertellen van Hbemu daar ik dat programma hier niet aan het werken krijg .<BR>Wat ik ook doe het wilt hier niet werken,dus ik kan je daar niets over vertellen.
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Bedankt voor jullie hulp, ik ga nu orig kaartje uitlezen en dan weer proberen.<BR>maar dat betekend dus dat ik alleen maar canal digitaal kan loggen. <BR>Maakt ook niets uit als het me maar gaat lukken files downloaden kan iedereen <P>zelfs ik <BR>
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 en ja hoor het is na een tijdje spelen <BR>gelukt heb de mk1 en ppua gevonden <P>en nu kreeg ik zelfs de nieuwe key binnen<BR>5 minuten. <P>wat is een hobby ook leuk <P>bedankt voor jullie hulp.
Aanbevolen berichten