Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 onlangs heb ik een season 2 gekocht en na wat testen lopen de keys lekker binnen.<BR>nou heb ik twee vragen.<BR>*bij prov. 0009 geeft ie de melding:MK02 <BR>CANNOT SUPERDECRYPT.<BR>is het dan de bedoeling dat de mk01 verplaatst moet worden naar mk02?<BR>*ik krijg ook de melding WRITE ERROR ON COM POORT.<BR>is er dan een instelling niet goed of iets anders?<P>wie heeft hier al ervaringen mee.
Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 mk02? als je begint te loggen zet dan de andere providers uit dan is dit weg.
Gast Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Ja klopt sommige providers zenden ook updates mee van andere providers.<BR>Dit is op te lossen door inderdaad de vinkjes bij de providers weg te halen die je op dat moment niet logt.<BR>Het probleem (write error on compoort)kun je oplossen door pin 4 en pin 8 door te verbinden in de stekker of bij de season.<BR>Succes<BR>Nowtv
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 bedankt voor de tip.<BR>ga dit meteen proberen.<P>
Aanbevolen berichten