ben361 Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 ik krijg de error melding write error on com-port (7d)<BR>wat kan dit zijn heeft iemand of weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen
Gast Geplaatst: 7 augustus 2001 Geplaatst: 7 augustus 2001 Even de voorgaande berichten doorspitten, daar zie je meer van dit soort gevallen. Jouw oplossing zal daar waarschijnlijk ook wel tussen staan. Meestal zit er een ander programma op de compoort die je gebruikt, bijv. iets voor een Palm of zo... Gewoon even je settings checken, en even kijken of iets anders die compoort bezet houdt...<BR>Succes!
satdr Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 <p>[ 08-08-2001: Message edited by: satdr ] Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
ben361 Geplaatst: 12 augustus 2001 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2001 inderdaad de wallbanger versie (nieuwste) werkt wel maar hbemu krijg ik inderdaad niet aan de praat op mijn gepatchte humax 5400 met 2.4 nl.<BR>ik heb nu 4 computers geprobeerd en een hoop topics van dit board gelezen maar kom er niet uit blijft de error melding geven.<BR>kan het zijn dat het met de patch van de humax te maken zou kunnen hebben.??<BR>wie weet hierover meer.<BR>ik vind de hbemu programma`s juist zeer fijne programma`s en zou ze graag weer willen gebruiken als het probleem opgelost kan worden.
Gast Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 hoi,<BR>ik heb ook het probleem writte error on comport,<BR>heb niets anders op comport 1 in mijn laptop,<BR>met wb3504 werkt de comunicatie wel enkel het werkt niet op de gepachte 5400(PACHT 2.4NL)<P>kan iemand helpen<BR>al vast bedankt<BR>falonso
Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Geplaatst: 13 augustus 2001 hoi,<BR>na veel zoeken heb ik met dank aan een topic van babylon de oplossing voor write error op com 1 gevonden,<BR>bij de season2 moeten de pin 4&8 doorverbonden worden gedaan en het werkt nu perfect,<BR>su6<BR>falonso
Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Geplaatst: 13 augustus 2001 Volgens mij moet het dan voldoende zijn om 'Harware Handshaking' uit te zetten in de settings van de communicatie.<P><BR>
Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Geplaatst: 13 augustus 2001 Ik heb de mogelijke oplossing van FALONSO gelezen ,maar nog niet kunnen testen.<BR>Misschien dat iemand dit ook kan testen om dit probleem waar ik ook mee kamp op te lossen.<BR>Het zou heel fijn zijn.<BR>Die andere reactie van handshake, werkt inderdaad niet en ik weet niet of deze software wijziging de zelfde werking heeft als die pennen doorverbinden.<BR>Nood zijn het gewoon de pennen in de 9 polige stekker die moeten worden doorverbonden graag uitgebreide info hieromtrend.<BR>Als het werkt mooi gevonden FALONSO !!!!<BR>Nowtv
Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Geplaatst: 13 augustus 2001 Falonso gefeliciteerd !!!!!<P>Mensen die dit probleem hebben dit zal inderdaad de oplossing zijn ik heb het hier net getest ,en het werkt 100%.<BR>Gewoon de draden van pin 4 en pin 8 doorverbinden. <BR>Dat is alles en hbemu werkt !!!!<BR>Nowtv
Aanbevolen berichten