Gast Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 Ik vraag me af of er iemand is die mijn kan helpen. Ik heb een DST 5816 ontvanger aan een vriend van me gegeven. De ontvanger is gepatched (ik weet niet meer precies met welke versie, ja, stom he!). Vriend heeft originele en legale kaart aangeschaft. Gisteren ben ik bij hem wezen kijken of het allemaal werkte, dat deed het, met uitzondering van het feit dat het abonnement nog op 30 april stond, terwijl dat 31 Mei zou moeten zijn. Hij heeft zijn ontvanger gewoon continu aanstaan op een nederlandse zender. Weet iemand hier een verklaring voor en moet ik misschien de originele firmware weer terugzetten. Antwoord wordt bij voorbaat op prijs gesteld. Bij voorbaat dank van Opa
mbrmijd Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 Gedag opa, ikzelf zet hem om zo snel mogelijk de update te krijgen voor het pakket van Can+ hem op RTL-5. Dit zou ongeveer op zijn langst een minuut of 15 mogen duren en dan staan de keys erop tot 31 mei. Ditzelfde is bij mij ook zo gegaan. De Philips die ik heb is ook gepatcht met V9.5 versie. Is ook een 5816-23a. Groet Marco.
Gast Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 Dank je wel Marco voor je bijdrage. Maar de ontvanger staat als sinds 1 April op een nederlandse zender en er is geen update. Ik kan altijd nog zijn kaart bij mij updaten, zodat er voldoende tijd is om te kijken wat er verkeerd gaan. Of wachten op de nieuwe kaart, misschien doet die het wel. Zijn er nog anderen die ervaring hebben met een gepatchte DST5816? Gr. Opa
Gast Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 Citaat: Zijn er nog anderen die ervaring hebben met een gepatchte DST5816? Genoeg ervaring is er op dit board, maar als je niet weet welke firmware je in je decoder hebt zitten, hoe moeten wij dan een oplossing geven voor je probleem? Aan de decoder zal het niet liggen dat je geen update krijgt van C+. Grts, euromuis
Frans B Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 Ik heb hier een nieuwe (3 maanden oude) v6 kaart liggen, die heeft ook nog steeds geen update binnen. Heeft 2 dagen in een originele 5816/23 gezeten, en in een seca CI in humax, maar geen update binnen deze maand. De vorige maanden kwam hij wel binnen. System Administrator (niet van deze site)
Gast Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 Dat zal hem dus wezen. Misschien moet mijn vriend maar wachten tot hij z'n nieuwe kaart krijgt. Bedankt voor jullie bijdrage (en ik heb reeds aangegeven dat ik stom was dat ik de versie van de firmware niet meer wist, maar bedankt dat iemand mij daaraan heeft herinnerd!!) Gr. Opa (beetje dom?)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen