Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb huis een humax 5400 en div computers<BR>maar hoe kun je een provider loggen en wat heb je er voor nodig kun je door je computer aan te sluiten op je humax bv je kaart emuleren en zo je provider loggen <BR>Antwoorden of links naar sites of forums over dit onderwerp welkom <P>Alvast bedankt

Geplaatst:

Klopt je hebt nodig een pc waar een vrije compoort op beschikbaar is.<BR>Verder heb je ook een interface nodig om het signaal dat uit de ontvanger komt om te zetten naar een signaal dat de pc kan verwerken,dit kan zijn een season 1 of een season 2.<BR>verschil tussen deze twee ,de season 1 is puur om de data van een ontvanger te loggen en om te emuleren(zich voordoen als een kaart).<BR>De season 2 is voorzien van een kaartlezer waarmee deze dus ook de data tussen de ontvanger en de kaart kan loggen.<BR>Dit gebeurde ook wel als er een 01 update werdt gestuurd ,dan kon je deze update loggen.<BR>Verder heb je nog nodig een programma om dit te laten werken dit kan zijn bv wallbanger,hbemu,windycrypt ,en zo nog een aantal.<BR>Gebruik om te beginnen maar eens wallbanger dit is simpel werkt goed.<BR>Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.<BR>Succes<BR>Nowtv wink.gif" border="0

Geplaatst:

@ nowtv,is het met de season 1 mogelijk om key updates te loggen als je een geldige pbm en mk 01 hebt?<P> greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

Ja dat is mogelijk.<BR>Om een update te krijgen zijn een 01 key en een bijbehorende ppua nodig.<BR>Succes wink.gif" border="0

Geplaatst:

is deze alleen mogelijk met een mosc kaart<BR>of ook een gw kaart<BR>bedankt

Geplaatst:

kan ik een seasonkaart ook in mijn seca ci stoppen ? en welk prog. heb ik dan nodig om te emuleren/loggen

Geplaatst:

Dan heb ik nog een vraagje:<P>Kun je ook loggen met een Philps DTS5816?

Geplaatst:

@savp, uiteraard is dat mogelijk, natuurlijk alleen op SECA kanalen. <P>Ik log ook wel 'ns met mijn Philips 7071, en hoewel ik bijv. op de Kiosk kanalen geen beeld krijg (i.v.m. de Landen/regio code) krijg ik daar toch succesvolle logs op binnen.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Dan heb ik nog een vraagje. Weet jij iets meer van IDENT 0031 bij de Kiosk Filmkanalen en IDENT 0033 bij Taq.? Met een logger kan ik dus zonder dat ik afhangkelijk ben van internet key vinden?<P>Alvast bedankt voor reply! cool.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.