Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik heb een hummie 5400 met patch en ben wat aan het hobbyen met Wallbanger. Op zich gaat het heel goed. Ik kan bijna alles zien op TaQui*%$ na. Veel verder als Wrong signature bij Wallbanger en hash shit met HBEMU ben ik nog niet gekomen. Heeft iemand nog ideeen en waarom gaat het alleen bij die spaanse ppv verkeerd?!?<P>Alvast bedankt,<P>Cruuzzz

Geplaatst:

Hmmm, kan je mij jouw config eens sturen met een werkende Ta*uil**?? Ik emuleer SeC@ nl. via mijn embedded IRDET* en ik heb begrepen dat je geen service providers etc. hoeft toe te voegen. Ik begrijp dan ook niet dat P@lc0 en K10sque geen problemen geven en de Spaanse niets laat zien.

Geplaatst:

Probleem opgelost ??<BR>Je moet gewoon beeld hebben met wallbanger.<BR>Je moet wel de actueele keys er in zetten.<BR>En jij hebt volgens mij ook de humax nog niet voorzien van de 2.4 patch dus zal het fun gebeuren irdeto/seca/viacces niet werken bij jou.<BR>Ik hoor wel als er vragen zijn ,succes.<BR>Nowtv wink.gif" border="0

Geplaatst:

2.4 patch....Ok, die heb ik er inderdaad nog niet opgezet. Morgen ga ik HIC 10304pnl (HIC 1.03.04 met allcam 2.4+ patch) over mijn Humax gooien. Met keyinjector even de keys van WB updaten......hopelijk dan meer Suc6. Ik laat het je zeker even weten. <P>Alvast bedankt voor de tip.<P>Groet,<P>Cruzzz

Geplaatst:

Helemaal TOP!! 2.4 patch was de gouden tip. Even de patch geladen en.......voila probleem opgelost.<P>Thanks NowTV!!!<P>Groetjes,<BR>Cruzzz

Geplaatst:

@crusader,<P>Leuk he die Wallbanger.<P>Een vraagje, ik heb de zelfde configuratie, als ik tussen se** en vi***** schakel MOET ik de season eruit halen en er weer in stoppen.<P>Klopt dit of ben ik de enige?<P>SatDr

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst:

Dat moest ik ook, maar met die 2.4 patch is dat niet meer nodig. Het werkt echt geweldig!! Jij hebt waarschijnlijk niet de allcam patch. Dit kan je controleren in de humax settings. De software versie die ik gebruik is 1.01.10+. Als ik moet gokken heb jij iets van 1.01.10P. <P>Groeten,<P>Cruzzz

Geplaatst:

Nee,<P>Was het maar zo makkelijk, ik heb de + versie, misschien iets in de settings van WB.<BR>Ir**** en Se** switched auto, <BR>Ir**** en Vi***** ook,<BR>maar Vi***** en Se** lukt alleen met kaartwissel. Misschien is het wat om de settings van WB te vergelijken, misschien kun je die b.v. mailen.<BR>(het gaat me niet om keys, die heb ik zelf wel)<P>SatDr

Vu+ Ultimo4k

OpenPli 7

Geplaatst:

Ik probeer ook al enige tijd te loggen met walbanger 356.Seca gaat perfect.Echter Viaccess niet.Ik vraag me ook af welke setting s bij Viaccess moeten worden gehanteerd.<P>J.B.

Geplaatst:

Hoi Satdr,<P>Ik ben aan vakantie toe, gelukkig ga ik ook overmorgen......je hebt gelijk schakelen tussen VI@cc3ss en S3c@ lukt niet zonder de conf. van Wb om te gooien en de season er even uit te halen.<P>Sorry voor het misverstand Satdr.<P>Groetjes,<P>Cruzzz

Geplaatst:

Oke dan, hehehehehehe,<P>Ik denkuh dat er bij mij iets mis is, maar ik ben dus niet de enige.<P>Wat word er dan bedoeld met autoswitching,<BR>en gaat dat dan wel met ds9 kaartje??<P>SatDr<p>[ 27-08-2001: Message edited by: satdr ]

Vu+ Ultimo4k

OpenPli 7

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hi,<P>Met mijn funcard werkt het perfect ...<P><BR>Greetz<P>Pinneke

Geplaatst:

he hallo<BR>ik ben ook met wallbanger begonnen en daarin dus een newbe kan iemand mij daarover iets meer vertellen.<BR>heb de season2 debugger op m'n laptop aangesloten kaart erin en dan in m'n humax met allcam patch en aston 1.05 module<BR>maar hij geeft helemaal niets wat doe ik verkeerd

Geplaatst:

Hi Pinneke,<P>Bedoel je dat je tussen s... en vi...<BR>kunt schakelen zonder je kaart in en uit te halen??<P>SatDr

Vu+ Ultimo4k

OpenPli 7

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.