-paul- Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 Ik heb zojuist een stab hh120 aangesloten. Alles werkt perfect. Behalve.... ALs ik van de ene naar de andere satelliet wissel flits de melding dat ie aan 't draaien is even voorbij (nog geen seconde) en dan geeft ie meteen aan "service not found". Hoe kan 't instellen dat ie langer moet wachten? Ik gebruik gotoxx en heb 70ma ingevuld bij use motor input power.
Gast Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 heb je wel de goeie lengte en breedtegraad ingevuld? en gekozen voor complex diseqc? dan zou het nl moeten werken zonder extra instellingen.
Gast Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 hallo paul probeer maar eens in plaats van 70 ma. niet aanvinken en 0.600 (staat nu 1.000). bij mij werkt dit goed met een stab 120 groetjes
Hyunday magic Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 Hoi, ik had het zelfde probleem als jij. Vermoedelijk is het een timingsfout in de software. oplossing als volgt: motorpower uitzetten en graden per seconde op 0.6 degreees zetten. Draaien gaat nu feiloos (ik zie net dat snowboarder de quizvraag al goed heeft beantwoord) Succes Magic (met ook een gesneuvelde magic module) configuratie: DM7000 Stab120 Alps LNB 0.7db The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
-paul- Geplaatst: 6 april 2003 Auteur Geplaatst: 6 april 2003 dank allemaal voor jullie antwoorden! Probleem opgelost!
freaky Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 je kunt dit ook anders oplossen tenminste als je alleen deze melding kreeg gelijk na het overschakelen naar een andere satteliet maar deze wel goed draaide vink je in het menu config/extra hide messages aan en probleem is ook over Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen