Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 Krijg geen beeld op mijn nokia 9200mm,metWalbanger<BR>er was iets met 5 volt.<BR>graag advies...<P>vgr buddy
Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 Welke season gebruik je.<BR>als je een season gebruikt met een externe <BR>voedings aansluiting deze gebruiken.<BR>als je er een hebt zonder dan moet je deze aanpassen om hem toch extern te kunnen voeden<BR>Succes
Gast Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 (now tv) de oude sky season.<BR>dus de season 1<BR>heb de cam van de 9200 omgebouwd.amon 2.0<BR>ik weet niet meer hoe die 5 volt,<BR>aangesloten moet worden... (in de nokia of op de season???.....)<P>groetjes buddy
Moderator Matchless Geplaatst: 16 augustus 2001 Moderator Geplaatst: 16 augustus 2001 de spanningen van het ic uitzoeken,baantje doorkrassen en op ic 5 volt zetten.<BR>zou ik wel doen met een stabiele spanning(bijv met een 7805),anders blaas je het ic op. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten