Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een tijdje geleden werkte deze combinatie nog. Nu heb ik last van het "insert smartcard" probleem... Na een paar seconden (hooguit een minuut) valt de (Canal digitaal) zender weg... Zowel Wallbanger, WinDecrypt als HBEmu hebben dit probleem...<P>stukje log van HBEmu:<P>18AUG01 12:51 CAM: Decoder wants PBM for Canal+ NL<BR>-----------<BR> CAM: c2 <BR> CAM: c2 <BR> CAM: 00 <BR> CAM: 08 <BR> CAM: 08 <P>Hij vraagt bij elke zender om de PBM maar deze is juist... Ik heb geen probleem met dezelfde settings op Hauppauge WinTV + Aston 1.05.

Geplaatst:

Probeer eens de PBM die er staat te wissen,<BR>dus niets invullen.<P>Hbemu genereerd ze dan zelf,<BR>ik hoop dat het op een Philips werkt,<BR>ik zou het niet weten, op Hum wel.<P>SatDr

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR>Probeer eens de PBM die er staat te wissen,<BR>dus niets invullen.<BR><HR></BLOCKQUOTE><P>Helpt niets. ik krijg dan helemaal geen beeld en die vage "CAM: c2" etc. commando's blijven.

Geplaatst:

hoi allemaal probeer eens Wallbanger v2.00 met die versie heb je daar geen last van<BR>ik weet niet waarom niet, v2.00 werkt perfect

Geplaatst:

Hi UnregistereD,<P>Je moet eens proberen van een andere kanaal te loggen, zelf had ik enige tijd geleden een vergelijkbaar probleem, vooral als ik op Ned.2 ging loggen, het probleem loste zichzelf op door op Rtl.4 te gaan staan.<BR> <BR>Heb ook een Philips Dsx 7071. log bijna dagelijks, gebruik de meest voorkomende software van Voyager tot Robinwin, met Pc en/of Laptop.<P>succes<BR>gamgra

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.