Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 Het uitvallen van de strong 8000 is zo opgelost.Gewoon de juiste files in je kaart zetten.Geen uitvallers meer.
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 hehehe, jij denkt dat jij de oplossing hebt.<P>zelfs met originele betalende abo kaarten is dit probleem er....<P>groetjes...
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 Dacht je dat ik dat niet wist ?<BR>De oplossing ligt bij onze spaanse vrienden.<BR>Gaat er nu een lichtje aan ?<BR>Sorry dat ik hier niet meer info kan geven.<BR>De tegenaanval van C+(europa) komt des te sneller.<BR>Belhack.
Gast Geplaatst: 6 januari 2001 Geplaatst: 6 januari 2001 Heb al veel strongs voorzien van nieuwe software, dit met goed resultaat..<P>greets,<P>mhl
Gast Geplaatst: 7 januari 2001 Geplaatst: 7 januari 2001 Zo zie je .Voor elk probleem is er wel een oplossing.De ene file loopt gewoon beter dan de andere.<BR>Ik hoop iedereen hiermee een beetje meer wegwijs gemaakt te hebben in het proggen van files die al dan niet iets meer kunnen.<BR>Groeten Belhack.
Aanbevolen berichten