Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

allen,<P>Heb het programma WallBanger geinstalleerd op m'n Toshiba laptop. Geeft bij het opstarten van de WallBanger Bermuda v. 3.56 een unable to open compoort (winerror code :2) en een I/O error 32. M'n Laptop geeft geen conflictern aan. Indien ik de programmer van Ome Willem er aanhang heb ik geen problemen. De foutmelding wordt met of zonder een aansluiting op de compoort 1 gegeven. M'n settings zijn (Strong 8000) com1- atr 8861- datarange 8861 - par even -data 8- stop 2 en de rest niet aangevinkt.<BR>Gaarne advies, raad en ondersteuning.<P>Zoekende

Geplaatst:

GJ, als je zeker weet dat je bios-settings goed zijn (juiste compoort actief) controleer of je compoort niet tijdens het opstarten wordt geblokeerd door een of ander prg. Ik had dat ook. Check alles was wordt opgestart in je register!

Geplaatst:

Loverkiss,<P>In m'n Bios staat alles goed, het probleem openbaart zich wanneer ik WallBanger open. Andere hardware op m'n compoort werkt wel.

Geplaatst:

Kan het niet zijn dat een ander programma die compoort bezet houd.<P>Het zou moeten werken het enige dat een probllem kan zijn is dat de season van jou gevoed moet worden en dat dus de compoort in elkaar zakt en dan deze meldingen geeft,maar dat is maar en suggestie.<BR>Kijk of je compoort vrij is ,en of er geen progje in de autostart staat.<BR>Succes Nowtv wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ga even de compoort settings van de irdeto, viacces en seca na.<BR>Waarschijnlijk wil een andere emu ook van je com1 gebruikmaken.<BR>Zet die dan even op 2 of 3 of 4 zodat je je compoort van de setting die je wilt gebruiken vrijhoudt.

3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0)

Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0

Wavefrontier

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by foppo:<BR><STRONG>Ga even de compoort settings van de irdeto, viacces en seca na.<BR>Waarschijnlijk wil een andere emu ook van je com1 gebruikmaken.<BR>Zet die dan even op 2 of 3 of 4 zodat je je compoort van de setting die je wilt gebruiken vrijhoudt.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ook dit heb ik gedaan. MAAAAr is het mogelijk dat WallBanger zoveel opent dat 16 MB werkgeheugen hiervoor te kort is.?<P>Zoekende.

Geplaatst:

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk,.....bij mij draait wallbangor op een laptop 486 met 8mb met win95. ('98 wil niet eens draaien op het ding!)<BR>Het werkt bij mij op een strong8000, en humax 5400.<BR>Verder had ik MM9500 met een gepatchte cam en werkte perfect!

3 X VU+ duo (1.5 TB HD & OpenPLi 2.0)

Dreambox7020/Maxtor 6Y080L0

Wavefrontier

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by foppo:<BR><STRONG>Lijkt me zeer onwaarschijnlijk,.....bij mij draait wallbangor op een laptop 486 met 8mb met win95. ('98 wil niet eens draaien op het ding!)<BR>Het werkt bij mij op een strong8000, en humax 5400.<BR>Verder had ik MM9500 met een gepatchte cam en werkte perfect!</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Foppo,<P>Je hebt gelijk. Het probleem was dat Irdeto en de rest van de familie qua compoort niet gelijk stond met het Seca gebeuren. Werd op het verkeerde been gezet doordat ik geen problemen had met m'n eigen computer. Deze heeft meerdere compoorten en gaf daarom geen foutmelding. Bedankt voor je advies. <P>Zoekende

Geplaatst:

Zelfde probleem gehad met een desktop PC.<BR>Heb alles maar ook alles nagekeken en werkte niet.<BR>Extra com kaart geplaatst en als com 3 ingesteld en geen enkel probleem.<P>Alle andere programma's die gebruik maken van mijn com 2 werken perfect behalve WB.<P>Ik denk dat het met de chipset van de desbetreffende compoort te maken heeft.

Geplaatst:

zoekende zet je date/bautrate is op wat anders bijv 9600 of 11520.en wat voor season gebruik je? rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

ik heb hier een soortgelijk probleem, seasons interface 2 aangesloten op laptop, com1(enigste poort).<BR> hier hangt normaal ook de humax aan voor patch en de master a programmer die werken perfect, echter de seasons met wallbanger niet error comport 5 oid is de melding, ik heb al 2 seasons geprobeerd en diverse kabels, ook pen 4 en 8 doorverbonden, maar echter geen resultaat, wie heeft er nog tips?

Geplaatst:

@digitaal<P>Mijn laptop overnemen voor een dikke prijs.....<P>Hi Groeten Fred. wink.gif" border="0

Geplaatst:

zucht, dure laptop van de baas, de rest werkt wel dus, port is wel heel.<P>nu het 2e ik heb hem nu op de andere pc aangesloten, nu werkt het wel, in ieder geval hbemu08400, maar ik wil graag wallbanger gaan gebruiken op die pc, de comport melding is inmiddels weg.<P>Weet iemand welke settings ik moet instellen om seca te loggen.<P>Met de standaart settings meld ie in het log venster iets van resetting oid.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.