Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb een Season1 kaart en gebruik Wallbanger (laatste versie).<P>Voorheen werkte dat goed met autoupdate.<P>Nu krijg ik telkens de foutmelding dat key02 niet kan worden gevonden (zie 90.. foutmelding). Ik heb dit opgezocht en hier stond dat de MK01 niet gevonden werd.<P>Ik heb deze er wel degelijk in staan.<P>PPUA en MK01 werken ook prima, heb deze getest in de receiver dmv de 0c/0d/0e te verwijderen. Kaart stond binnen een kwartiertje weer aan.<P>Ik heb dit probleem nu met alle providers.<P>Wat kan de oorzaak zijn???<P>Ik gebruik een Season1+Xena1700+wallbanger.<P> blush.gif" border="0

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Hi Murdock,<P>Heb dit onlangs ook gehad, kijk eens of je Seca mk in orde is.<P>Je moet eens een vroegere versie van Wallbanger proberen, dat loste voor mij alles op. <P>gamgra

Geplaatst:

Thanx voor de laatste tip, Gamgra.<P>Ik had inderdaad een provider te veel aangezet...<P>Foutje...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.