Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 Hallo allen,<P>Kan iemand mij in stappen uitleggen hoe het loggen/emuleren werkt met de seasen 2 werkt ik heb een gepatchte humax 3,1 met funcard 3in1, en ik wil nu wel eens mijn eigen files kunnen maken.<P>ik heb een hbemu 8200 prog en krijg een heleboel atr maar ik weet niet wat ik er mee moet doen cq bewerken.<P>graag info<BR>BvD
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Om een heel lang verhaal een stuk in te korten ,lees eerst eens een aantal postings terug.<BR>Om te loggen en te emuleren heb je nodig een season interface en een programma.<BR>Bv wallbanger of hbemu,met deze tools kun je dus loggen en emuleren.<BR>Om een goede verbinding te maken heb je een bepaalde compoort snelheid nodig afhankelijk van welk type ci of ontvanger je wilt aansluiten (meestal 9600 of 115200).<BR>Dan moet je in het programma de juiste instelingen selecteren van het systeem dat je wilt gaan gebruiken.<BR>Dan de juiste keys erin en gaan, maar zoals gezegt eerst lezen dan vragen .<BR>Nowtv
Aanbevolen berichten