Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een humax 5400 en een season1 en een season2 interface en probeer de seca keys te loggen (season1) met wallbanger maar dit lukt niet. Bij irdeto lukt dit wel.Ik doe ongetwijfeld iets verkeerd maar wat??? confused.gif" border="0

• Moderator
Geplaatst:

je moet wel een geldige MK en ppua hebben..

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Probeer een smet mkf4 je kaart uittelezen.<P>Kijk op de site van duwgati daar staat een goede uitleg van mkf4.<P> greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

ik heb net geprobeerd om mijn originele smartcard uit te lezen maar hij zit op "slot" ofzo. De settings zijn goed en de compoort is alleen in gebruik door de phoenix programmer. Wat nu????

Geplaatst:

Hoi,<P>Keys moet je ophalen met HBemu, en dan invoeren in Wallbanger. Werkt perfect.<P>Chrit

Geplaatst:

jaja....<P>maar uh als je nou eerst ff een setje 0c0d0e cyfertjes(werkend bv van eend ofzo)<BR>invult en de baudrate van seca(11520) gebruikt dan moet je wel beeld hebben.<BR>begin bij rtl4 ff kijken of ie 't doet en dan weer verder...<BR>daarna kijken we wel weer ff verder wat er met dat kaartje van je is<BR>ps, zet autoconnect in Wb ff uit, lijdt tot verwarringen<P><BR>sCCz

Geplaatst:

laat hbemu maar ff zitten en lees ff de mkfind handleiding van vriend duwgati<BR>die zal erg verhelderend werken voor jouw...<P>toch ff ter info..<BR>je moet de 0c 0d 0e keyz hebben, dit zijn de operational keyz, dat betekend dat<BR>dat dus de "gebruikte" keyz zijn, deze hebben dus niets met de identiteit van<BR>de kaart te maken, maar deze zorgen voor.. beeld en als je 01 en PPUA goed zijn de updatez<P>neem dat hbemu verhaaltje maar ff voor lief, experimenteer met wallbanger!<P>voor verdere vragen kom maar, maar probeer het eerst zelf, maar als dat kaartje<BR>uitlezen nu wel lukt komt de rest ook wel goed..<P>stay real <P>SCZs

Geplaatst:

Het uitlezen van mijn originele kaartje is inmiddels wel gelukt. (foutje in de programmer) Maar nu ff over de keys (0c0d0e) in de mkfind vind ik die niet terug. Vind ik die wel in hbemu? moet ik nog iets speciaals doen met hbemu?

Geplaatst:

Morrie prutser! (geintje van mij)<P>Lukt het al een beetje met dat loggen?<BR>Ik hoop het wel want dan kunnen we lekker alles zelf doen.Geinig he!<P>Groetjes Jaap. shocked.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.