Gast Geplaatst: 7 april 2003 Geplaatst: 7 april 2003 Ik werk via een gehackte alcatelmodem (24/7 online). Alleen nu is mijn vraag, hoe stel ik de modem zo in, dat als ik mijn IP nummer invoer op een willekeurige pc, doorgestuurd wordt vanaf het modem naar de pc om bijv. een webcamserver te zien. en moet ik met NAT nog iets aanpassen om via MSN beeld te krijgen? Hij blijft nu bij video hangen op het verbinding zoeken met [naam gebruiker]. het beeld blijft vervolgens gezellig zwart.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 8 april 2003 Geplaatst: 8 april 2003 Hier heb ik dat al eens uitgelegd, mischien dat de afbeeldingen een beetje afwijken. Waarschijnlijk heeft je webcamp programm een ingebouwde webserver, in dat geval zul je poort 80 moeten forwarden.
Gast Geplaatst: 8 april 2003 Geplaatst: 8 april 2003 Ik had dat al gelezen, maar het probleem is dat ik op de alcatel modem niet een dergelijke optie kan vinden.
Gast Geplaatst: 8 april 2003 Geplaatst: 8 april 2003 heb denk ik andere firmware erin. en ik heb wel IP route table, is dat etzelfde?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen