Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoeft niet 9v...<BR>ik heb zelf de S2 van goldcard.blabla en die werk als S1 EN S2 zonder 9v<BR>dus dat kan, maar helaas kan ik net niet zien vanaf hier over welke S2 het gaat<BR>ik denk ook dat het wel handig is om te vermelden welke soft je gebruikt,<BR>ik denk WB maar weet niet, kan ook zijn dat je baudrate te laag staat voor<BR>de codering die je probeert te emuleren maarja welke probeerje????<P>laat ff weten<BR>komt goe.....<P>SccSZ

Geplaatst:

Heb een seasons2 logger gekocht. Kom niet verder dan de ene keer wel geluid maar geen beeld en de volgende keer helemaal geen reactie.<BR>Is en ergend een website waar hierover meer wordt uitgelegd over hoe de instellingen dienen te zijn?<P>Heb hier al gelezen maar kom er niet uit.<P>groeten MJ

Geplaatst:

Ik gebruik wb probeer of seca of irdeto aan de gang te krijgen. soms loopt er rechts wel data door het beeld maar alles blijft zwart.<BR>Als ik eens alleen met seca begin en dit aan de gang krijg zou al een hele stap zijn. Helaas kan ik nergens uitleg vinden rond instellingen e.d<BR>Is het zo als ik de gezipte wb uitpak, dat de instellingen dan al goed zijn?<P>Ik log op een humi 5400 met software versie<BR>patch 3.1 fun wrerkt uitstekend alsook de silvercard.<P>groeten MJ

Geplaatst:

Ik gebruik wb probeer of seca of irdeto aan de gang te krijgen. soms loopt er rechts wel data door het beeld maar alles blijft zwart.<BR>Als ik eens alleen met seca begin en dit aan de gang krijg zou al een hele stap zijn. Helaas kan ik nergens uitleg vinden rond instellingen e.d<BR>Is het zo als ik de gezipte wb uitpak, dat de instellingen dan al goed zijn?<P>Ik log op een humi 5400 met software versie<BR>patch 3.1 fun wrerkt uitstekend alsook de silvercard.<P>groeten MJ

Geplaatst:

baudrate omhoog gezet. zowel bij seca als bij irdeto verschijnt er rechts in het venster allerlei info die naar boven loopt.<P>alleen in het venster (decoding current with the following) hierin verschijnt geen datum en geen actuele key die gebruikt wordt. wat te doen dat er wel info verschijnt. Ook het beeld blijft zwart. <BR>MJ

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.