Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 wie kan (wil) mij uitleggen wat season interface, wallbanger en zulke dingen zijn
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 Een season gebruik je (b.v.) inplaats van een Goldkaart of een originel smartcard.<P>Met een programma (windecrypt/wallbanger/voyager etc) kun je een kaart emuleren.<P>Je gebruikt dan een season en je pc ipv van een gw.<P>Zo heb je ook season met een logger, zodat je gegevens tussen een smartcard en de ontvanger kan loggen.<P>Verder kun je met een season ook snel zien welke key er wordt gebruikt. etc etc.
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by appien:<BR><STRONG>Een season gebruik je (b.v.) inplaats van een Goldkaart of een originel smartcard.<P>Met een programma (windecrypt/wallbanger/voyager etc) kun je een kaart emuleren.<P>Je gebruikt dan een season en je pc ipv van een gw.<P>Zo heb je ook season met een logger, zodat je gegevens tussen een smartcard en de ontvanger kan loggen.<P>Verder kun je met een season ook snel zien welke key er wordt gebruikt. etc etc.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>@appien<BR>Vraagje: Kan ik ook loggen op mijn interne+3.1cam van mijn Hummie?<BR>En welke soft raad je me aan om te loggen??<BR>Alvast bedankt<BR>MaRRaD
xfiles69 Geplaatst: 14 september 2001 Geplaatst: 14 september 2001 dat wil prima je kan in de interne cam alledrie de systemen decoderen.<BR>Je moet hem dan wel op seca en via emuleren als je hem in de internecam doet en niet op seca of via zetten.(hbemu)
Gast Geplaatst: 14 september 2001 Geplaatst: 14 september 2001 MaRRad,<BR>als je bedoelt loggen puur op je interne cam dan is er maar 1 antwoord NEEN. Of je moet het technisch zo voor elkaar krijgen dat de kommunikatie tussen je cam/kaart onderschept kan worden. Met een season1/2 gaat dat wel met de prog's WB/Windecrypt en HBE. <BR>Suc6
Gast Geplaatst: 15 september 2001 Geplaatst: 15 september 2001 dus eigenlijk gewoon een kaartje zoals gw, funcard, piccard, maar dan "geavanceerder" ?<BR>of is het iets dat je in je receiver stopt WAARIN dan je kaart komt?
Gast Geplaatst: 15 september 2001 Geplaatst: 15 september 2001 Het is inderdaad gewoon een kaart in 2 uitvoeringen. Season1/2 beschrijvingen vind je op de site van vriend duwgati ga daar maar eens kijken. Links en dan dacht ik satpages.
Aanbevolen berichten