wermar Geplaatst: 9 april 2003 Geplaatst: 9 april 2003 hallo, als ik wil formateren met bootdisk werkt mijn keyboard niet goed, invalid keybrd:belgisch punt. dan zijn alle opdrachten bvb:format c: ongeldig. hoe kan men dit verhelpen zodat de opdrachten wel goed zijn? landinstelling nederlands belgie. bedankt,wermar.
Ome Merde Geplaatst: 9 april 2003 Geplaatst: 9 april 2003 scoor even een goede bootdisk en start je PC hiermee op. Wedje dat het nu wel goed gaat ? mzl, merDe deze ruimte is te huur
wermar Geplaatst: 9 april 2003 Auteur Geplaatst: 9 april 2003 hallo Ome Merde, heb nu een goeie bootdisk xp, maar 4.18mb! gaat toch niet op een 1.44mb diskette. of kan ik meerdere diskettes gebruiken?
Ome Merde Geplaatst: 9 april 2003 Geplaatst: 9 april 2003 pak een bootdisk voor Windows'98 SE, die past wel op 1 floppy. je kan de PC ook laten booten vanaf CD. je moet hiervoor in je bios first boot device op cd-rom zetten. Vervolgens de XP-cd erin en de aanwijzingen op het scherm volgen. nu heb je geen bootdiskette nodig. groet, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen