view Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Weet iemand waar ik een soort van gebruiks-<BR>aanwijzing kan vinden over "Wallbanger".<BR>Indien mogelijk een .doc of .txt file<P>Groeten VIEW
EasySat Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 View, een echte "handleiding" heb ik nog niet gezien, maar als je dit forum eens rustig bekijkt, maar ook de wat oudere postings, dan moet het zeker lukken.<BR>Succes.
Unetwork Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 Mocht je konkrete vragen of problemen hebben post ze hier maar dan krijg je wel een antwoord! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Dr. Humax Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 Er zit bij wallbanger 3.56 een readme in HTML bij waar alles uitgelegd word. Staat een hoop nuttige info in. Wel in de engelse taal.
view Geplaatst: 5 oktober 2001 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2001 Ik heb het Html-file gelezen maar echt duidelijk is het niet.<BR>De hardware is een humax 5400 met een season 2 interface. <BR>De comm. tussen pc en interface is goed,<BR>er komen verschillende meldingen binnen!<BR>De vraag is eigelijk hoe zet ik het prog.<BR>in de "emuleer stand" en moet er dan ook <BR>een kaart in (fun,gw) want dan werkt het wel.<P>Groeten view.
Dr. Humax Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 Ik heb alleen ervaring met season 1 interface maar 2 zou moeten werken als 1 zonder kaart erin. Je vraag is hoe zet ik het programma in de " emuleer stand ". Mijn com 1 instelling is voor b.v Seca: baudrate 115200, parity even, databits 8, stopbits 2. heb ook nog autoconnect aangevinkt. Zet humax op seca kanaal en dan interface in cam en hij zou moeten beginnen met emuleren. Soms moet ik hem wel 1 of 2 keer even heen en weer halen en dan zie je het programma reageren. Provider naam in beeld en welke key hij gebruikt en pats beeld. Logging window heb ik ook altijd aan, zie je wat er gebeurd en als de key niet goed is geeft hij aan welke.
Unetwork Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Mocht dat niet genoeg zijn stuur maar een P/M dan leg ik het wel uit!<BR>Suc6! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 <A HREF="http://twisted.s5.com/digital/WallBanger/wallbanger002.htm" TARGET=_blank>http://twisted.s5.com/digital/WallBanger/wallbanger002.htm</A> <P>Als het dan niet likt lukt het nooit!!!
Aanbevolen berichten