Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Elke keer moet ik handmatig de keys intikken (of via knip en plak). Is er geen programma dat de keys autom. in WB zet. Zo ja wat heb ik daar voor nodig
Dr. Humax Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Bij mijn weten bestaat zoiets niet. Wel kan je van diverse sites uptodate keyfiles van Wallbanger downloaden. Je kan natuurlijk ook proberen sommige providers Auto Update te maken en dan krijg je je nieuwe keys automatisch binnen. En dat is het leukste van emuleren.
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Wil je mij per PM wat url's sturen waar zich uptodate files bevinden.<P>AU. Ja da's zeker leuk. Ik heb dat met veel plezier gedaan. Ik heb de ppua's en mk01's nog waarmee ik met mijn vorige ontvanger (seca-doos) veel heb gestoeid. Nu heb ik een hummie (allcam 3.2, en season in embedded irdeto; geen aston) en kost het me maanden om de hmk's e.d. te krijgen.
Dr. Humax Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 Je zal het altijd zien dat 2 sites waar ze regelmatig op staan offline zijn. Ik vond ze ook altijd bij laurels( die het op dit moment weer doet) maar de Url,s veranderen van de meeste sites zo snel dat je regelmatig moet surfen om bij te blijven. Voor je het weet werken ze niet meer. Dus met werkende Url,s kan ik je niet helpen op dit moment.
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 Als PW de hs en de hmk online vindt wordt deze afgesloten en de klant verliest zijn abo,en krijgt er ook geen 1 meer.<BR>Dus is het wat makelijker om de pmk erop te zetten minder risico voor de kaart met abo.<BR>Dat geldt overgens voor practies alle providers in irdeto codering.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2001 Geplaatst: 8 oktober 2001 er bestaat een programmaatje die de actuele keys download en in wallbanger zet... Als ik het me goed herinner heet dat programma KeysInjector ofzoiets.<P>suc6 met de google zoektocht ;-)<P>Groet,<P>C4
Dr. Humax Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 Ik heb het gevonden na een hele tijd zoeken en natuurlijk gelijk getest. Hij doet zowel Wallbanger als HBemu en ik moet zeggen, het werkt super. Het update de nieuwe keys binnen een paar seconden en maakt een backup van je oude keyfile. Bedankt C4 voor de gouden tip. En loverkiss als je het wil hebben moet je een PM sturen.
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 Heb me een omgang gezocht maar heb hoogstens <A HREF="http://www.netzagent.com/freetv/key/keys/" TARGET=_blank>http://www.netzagent.com/freetv/key/keys/</A> gevonden.<P>Kun je me niet een pm'tje sturen met die site
Gast Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 't zal wel aan mij liggen, maar ik zoek me het apelazarus. Gisteravond al en vanavond alweer.<BR>Ik vind er zelf naar zoeken prima, kom je ook nog es onverwachte dingen tegen, maar kan iemand iets meer info geven?<BR>B.v.d.
Dr. Humax Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 @ bakje<P>Had hem ook pas na 1 1/2 uur zoeken gevonden maar vergat hem in m`n haast, om het uit te proberen, de site te saven. Stuur een PM en ik mail hem je wel.
Dr. Humax Geplaatst: 9 oktober 2001 Geplaatst: 9 oktober 2001 @ loverkiss<P>Je hebt post.<P>@ Beanz World <P>Was een beetje laat gisteravond dus die site vergeten te bookmarken dus stuur me een PM en ik mail het wel naar je.
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Geplaatst: 11 oktober 2001 @Bakje,<BR>je hebt hem toch nog gevonden weet ik. Mooi proggie met een klein manko zoals je intussen weet. Heb hem hier al een maand of 3 en gebruik hem amper.
Aanbevolen berichten