Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg regelmatig vragen over het werken met season nu het is best eenvoudig als je een paar basis regels weet.<BR>PMK moet je hebben als begin van de sleutel: PMK = Prime Master Key dat gebruikt een software programma zoals WalBanger als AU file AU= Automatisch Update<BR>Dus komen er nieuwe code per kanaal in werking gaat WB met behulp van seasons de Plain Key mee updaten!<BR>Je kan met behulp van log new keys aan te kruisen meekijken naar het resultaat!<BR>Dus hobby vrienden wil je dat walbanger werk of andere emu programma's zoals Voyager etc. Moet je wel de PMK hebben voor hety pakket dat je wil gaan emuleren.<BR>Ga nu aub geen vragen of PM sturen naar mij voor waar die je ze kunt vinden, zoek en zij zult vinden, want het WWW staat er vol van en search wil ook wel eens helpen om de hobby veel leuker te maken...nietwaar smile.gif" border="0<BR>Wel moet je weten dat Walbanger prima werkt met Windows 95/98/ME/XP en Voyger alleen met DOS!<BR>Er staat voor minimaal een PC 486 voor maar mijn ervaring is dat een pentium wel het minimaal is waar een seasons emu goed mee werkt zonder te veel freeze screen!<BR>Voyager die onder DOS werkt doet het wel weer goed met een 486 PC maar ja DOS is wat betreft dit veel zuiniger met de data's!

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.