Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 Ik ben op zoek naar software die je toelaat om met een season kaart een GW te emuleren.<P>De bedoeling is om m'n collectie pic en eeprom files te kunnen testen zonder telkens moeten een kaartje te maken.<P>Bestaat er zo iets ? Waar kan ik het vinden ?<P>PS : Het enige wat ik tot nu toe vond is Picachu, maar dat krijg ik niet aan de praat, wie daar meer info over heeft mag het ook altijd zeggen.<P>CU<BR>Red
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 Als je de files met SecaNix kan inlezen kun je dit het beste doen met Windecrypt.<P>Met SecaNix kun je namelijk de eeprom file exporten naar een Windecrypt Seca DAT file.<P>Werkt perfect!
Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 da's de eeprom, maar ook de pic files durven nogal wat schelen, zeker ivm attacqs en zo.<P>CU<BR>Red
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 10 oktober 2001 Geplaatst: 10 oktober 2001 Dat is 1 ding wat zeker is. Maar die zul je dus op je kaartje moeten proggen.
Aanbevolen berichten