Gast Geplaatst: 10 april 2003 Geplaatst: 10 april 2003 Kan iemand mij vertellen wat de verwachtingen hiervan zijn? Zou natuurlijk mooi zijn als deze ook werken zonder kaart op de Dreambox. Groetjes, Sat Piraat
Bigfoot Geplaatst: 10 april 2003 Geplaatst: 10 april 2003 Als SECA2 gekraakt en publiek is zal dit ongetwijfeld ook gaan werken op de Dreambox....
Gast Geplaatst: 10 april 2003 Geplaatst: 10 april 2003 De grote ham vraag is alleen wanneer??????????
Gast Geplaatst: 10 april 2003 Geplaatst: 10 april 2003 ik heb de seca2 kaart binnen alleen kan ik hem nu niet testen want mijn magic cam is naar de hens ik hoef niet te vertellen waarom ik zal hem eens testen met de sandbox image volgens menig forum moet deze image de orginele kaarten kunnen lezen
rai Geplaatst: 10 april 2003 Geplaatst: 10 april 2003 Ik hoor iedereen over problemen met de MagicCAM. Zelf heb ik nog een Penta 1.09 liggen. Heeft die ook last van dat APRIL probleem? Of is dat alleen bij de 1.10? Kan die 1.09 ook SECA 2 kaarten lezen? Het luktje mij namelijk niet om mijn officiele SECA 1 kaart te lezen. Wel mijn oude Irdeto kaartje werktje in die CAM.
Gast Geplaatst: 11 april 2003 Geplaatst: 11 april 2003 Deze heeft het probleem niet, ik heb zelf ook een penta 1.09 gelukkig werkt deze oo nog hen blijkt inderdaad alleen bij de 1.10 versie te zijn
Gast Geplaatst: 12 april 2003 Geplaatst: 12 april 2003 Hoi, Penta 1.09 en lager geen probleem idd. het pentavirus zit in versie 1.10. 1.11 ook nog even niet gebruiken, hierover zijn de berichten verschillend. Sommigen zeggen dat ook deze schade aanricht, anderen hebben dat probleem blijkbaar niet. Zijn wel mensen met een MM 1.04 die geen problemen hebben, maar ook onder hun sommigen die dat weer wel hebben. Dus: gebruik penta 1.09 of lager. Het probleem met de officiele kaart ken ik. Bij mij werkt de officiele kaart alleen met Tetracrypt 1.0 maar dan wordt de kaart niet geupdate (bij mij) om de kaart te updaten moet ik Pentacrypt 1.09 erin zetten. Hij geeft geen beeld en geen geluid maar hij update de kaart wel. Daarna kan ik dan met Tetracrypt wel met de officiele kaart kijken. Ik vind dat dit trouwens echtwel zuigt. Ik hoop dat de support van MM in de dreambox beter wordt, want dit is natuurlijk niks. Heeft iemand misschien betere ervaringen met andere crypt's / versies? Greetz!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen