Ga naar inhoud


[Strong] Kanalen lijst iedere keer kwijt na c+ update (v9c)


friendlyguy_100

Aanbevolen berichten

Gisterenavond kreeg ik de besproken groene balk. "systeem controleert uw ...., niet afsluiten". Nee daar kreeg ik ook de kans niet voor, systeem ging zelf rebooten. Vervolgens alle kanalen kwijt. Ik het systeem laten zoeken, Hotbird, geen problemen, toen Astra (zit RTL4 op), en bats, weer alle kanalen kwijt. Of ik nu kijk met mijn f*nc*rd of met de c*n*l+ kaart, alles kwijt. Ik heb trouwens de seca2 kaart nog niet. Heeft iemand een idee wat hieraan te doen is. Of zal ik even wachten op het perfecte werk van Jefferson met zijn blob v1.1.

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het probleem zoals je dat beschrijft is mij inmiddels ook al ter oren gekomen bij iemand met een SRT8100 met v9. Het is een soortgelijk probleem dat zich ook voordoet bij de Asscom ontvangers! (Voor de Asscom is er inmiddels een oplossing, zie LINK ) Ik heb de MC2003FX er maar opgezet om voorlopig dit probleem even te tekkelen.

 

Lijkt me inderdaad een betere keuze zometeen, de Blob1.1NL.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste M_Z, en dan heb ik een STR8000, eentje van ongeveer het 1e uur dat ze gemaakt zijn. Vanavond nogmaals geprobeerd. Systeem bewaard geen enkele zender meer.

Gewoon een vriedelijke gast, die ooit weer eens onder de 100kg zou willen gaan wegen.

 

Dreambox 800 PVR, Triax 88cm Draaibaar (sg-2100a).

(vroeger Strong-8000 en een Arrox Tiger-X)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem, wanneer de spanning van de deco is geweest. Geen kanalen meer alleen keuze 4 en 5 uit het menu nog te activeren. Kanalen maar weer opnieuw inlezen. Ik wacht ook met spanning op de Blob

 

Groet Aka

 

Strong 8000 v9b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...