Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie kan mij vertellen wat ik nodig heb om te kunnen loggen, en hoe dit in zijn werk gaat ik ben in het bezit van echostar 3000ip via<BR>met een 120 channel master en een pc. wie kan mij op weg helpen. frown.gif" border="0

Geplaatst:

ik heb geken maar daar word ik weinig wijzer van , kijk daar of daar maar is het een moeite om een beginneling op weg te helpen of moedig je iemand aan??????? het is zo makkelijk gezegd kijkk daar maar ik zoek heus wel ik vraag dit hier niet voor niks, sorr hoor.md confused.gif" border="0

Geplaatst:

MasterD ik denk toch ook dat je eerst goed in dit (en eventueel andere) forum(s) moet kijken en vooral lezen! Ik ben paar weken geleden begonnen met de sathbobby, heb vwb techniek/electronica 0,0 verstand maar door veel te lezen (wat anderen vragen en voor antwoorden krijgen) ben ik al weer steeds beetje wijzer geworden! ik had bijv goldprog II gekocht (zeer simpel voor de beginner) maar ik wist bijgod niet wat ze nu bedoelden met eeprom en picfile en weet ik al niet wat nog meer! Ook veel gelezen bij Duwgati (waarvoor mijn dank Duwgati! zeer leerzaam) en zo kwam ik steeds beetje verder! (ben nog niet ver maar ja dat komt wel, ben ik niet zo bang voor) Nu heb ik vd week mijn Phil naar de eeuwige jachtvelden gestuurd (ik hoop dat ie alleen maar op vakantie is en nog terugkomt) dus kan even niet veel doen! Nu ben ik weer bezig om uit te pluizen wat ik met mijn schotel nog kan spelen. Weer veel lezen en ondertussen ook (veel) gevraagd en krijg toch van diverse mensen leerzame reacties! (waarvoor dank) Alleen ik denk als ik vraag van:ik heb dit ik wil dat vertel maar eens waar ik ze kan downloaden. dan denk ik dat je zulke reacties tegemoet kunt zien ja. <P>Dit is niet kwaad bedoeld maar als leek heb ik eerst alle forums doorzocht en daar zag ik ook div. "korte"" vragen in die trend en steevast is het (terechte) antwoord:eerst goed lezen en dan nog eens vragen!<P>Als je alles zo gemakkelijk kon krijgen dan wist ik het wel en was nu allang millionair!<P>MasterD nogmaals! dit is echt niet boos bedoeld maar ik denk dat je meer geholpen word en ook meer gewaardeerd als je eerst goed kijkt/zoekt/leest en dan met gerichte vragen komt!<P>Ik lijk verdorie wel de dominee. Zo is het niet bedoeld hoor.<P>Gr. en veel succes! John wink.gif" border="0

Geplaatst:

Oke MasterD, hier wat uitleg wat je nodig moet hebben om te loggen.<P>1. Seasons Interface 1 of 2 met compoort kabel.<BR>(2 heeft de extra optie om ook van een smartcard data te loggen)<P>2.PC met vrije compoort.(liefst com 1)<P>3.Emuleer programma.(Wallbanger,Windecrypt105 of HBemu 0.8400 zijn goede emuleerprogramma,s)<P>Wallbanger is de meest gebruikte dus ik zou het daarmee eens proberen. De bedoeling is nadat je seasons kaart met comkabel aan je compoort aansluit, het Wallbangerprogramma opstart, zet hem bv. op Seca en stop daarna de kaart in je cam van je decoder. Als je alles goed gedaan hebt zie je het programma reageren en als hij de juiste key vind verschijnt er beeld. Het leuke is als je een geldige PPUA en MK01 invult van een provider je een key update krijgt. Als je het logscherm opent zie je alle data verkeer in beeld. Met je echostar 3000ip heb ik geen ervaring( heb Nokia 9500 en Humax 5400)maar met mijn spulletje log ik sinds Sept.2000 en ik blijf het nog steeds geinig vinden. Duwgati zei dat hij eerdaags ook op zijn site hieraan aandacht zal geven dus hou dat in de gaten en verder veel info lezen en proberen gewoon zou ik zeggen. En als het niet gelijk lukt niet de moed opgeven. Duurde bij mij de eerste keer ook zeker 1 week voordat ik beeld had. Hoop dat je het een beetje begrijpt en als je nog wat te vragen hebt, daar is dit board voor, om van elkaar te leren. Suc6 cool.gif" border="0

Geplaatst:

@allen<BR>kijk nu worden we wijzer en kan ik gaan spitten eerst nog een inteface aan zien te komen, seaon2 compatible ben ikook al tegen gekomen is deze ook goed ?? nou in ieder geval bedankt allen voor de tips kan nu zeker weer verder laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.