Edwin Geplaatst: 24 oktober 2001 Geplaatst: 24 oktober 2001 Heeft iemand al eens geprobeert om wallbanger of soortgelijken te laten draaien op een Xsat.<P>Ben benieuwd naar de ervaring hieromtrend.<P>Edwin
Murdock Geplaatst: 2 november 2001 Geplaatst: 2 november 2001 ik heb hier zo'n XSAT 410 staan met een Season 1, maar dat werkt niet.<p>Cam reageerd niet op reset...<p>Ook begint hij telkens aan te geven "geen signaal" dus ik denk dat de voeding in zakt. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Edwin Geplaatst: 3 november 2001 Auteur Geplaatst: 3 november 2001 Dank U, ik kon aan een goedkope laptop geraken, en dacht er over om hem te kopen, en met behulp van een seasons op de Xsat aan te sluiten. Ik was alleen ongerust dat dit niet zou werken, en dus weggegooid geld zou zijn. Dit is bij deze jammer genoeg bevestigd ( of toch zo goed als).<p>Groetjes Edwin
Gast Geplaatst: 3 november 2001 Geplaatst: 3 november 2001 Edwin,<p>Stel die vraag eens aan Prutserjo, hij worsteld ook al een tijdje met hetzelfde probleem, misschien heeft hij intussen een oplossing gevonden.<p>CU Red
Edwin Geplaatst: 5 november 2001 Auteur Geplaatst: 5 november 2001 Dank U, zal dat eens doen.<p>Edwin
Aanbevolen berichten