Gast Geplaatst: 11 april 2003 Geplaatst: 11 april 2003 Hoi, ik ben sinds kort bezig met het sateliet gebeuren maar vind het allemaal te gek. Heb nu nog een Pioneer DBR-S100NL2 met nieuwe firmware waarin je rechtsreeks de EMU settings kan aanpassen en nog meer van dat soort mooie dingen. Nu wil ik uitbreiden en ook van andere satelieten smullen, bijvoorbeeld Amerikaanse kanalen bekijken. Kunnen jullie mij vertellen wat ik daarvoor nodig heb en wat ik daarvoor moet doen? Bij voorbaat dank!! Mvg, Tim
jer49 Geplaatst: 11 april 2003 Geplaatst: 11 april 2003 speciale ontvanger en een Abo. Zitten in het Orbit pakket.Er is een promo zichtbaar (soms) op 26 Oost.12073H, 27500 3/4 Verder natuurlijk de normale FTA kanalen.FOX sport op 43 oost. Dus een draaibare opstelling is dan wel een vereiste. "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
jack84 Geplaatst: 12 april 2003 Geplaatst: 12 april 2003 43 graden oost? Heb wel 45 graden oost. Moet dat geen 43 west zijn. Dreambox 8000 !!! sateliet blijft een leuke hobby!!!
jer49 Geplaatst: 12 april 2003 Geplaatst: 12 april 2003 Je hebt volkomen gelijk , WEST "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
Gast Geplaatst: 13 april 2003 Geplaatst: 13 april 2003 Hm, met mijn simpele opstelling kan ik dus niet veel. Ik heb zelfs een andere receiver nodig??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen