Ga naar inhoud


MM+tetracrypt


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb het gisteravond even geprobeert toen mijn topfield nog uit stond en toen resete hij dus. Ik heb het ook nog een keer gedaan toen hij aan stond, toen viel hij helemaal uit. Dus stekker er in en er uit, deed in eerste instantie niks, maar vanmorgen toen ik het weer probeerde (stekker er in), gaf hij weer teken van leven. Bij het proberen te bekijken van een film van de HD, viel hij ook gelijk weg.

 

Conclusie: koude solderingen in de voeding; opnieuw laten solderen en koeler inbouwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt dus geprobeerd met een paar tikken erop???

 

Zo ja, dan is het hoogstwaarschijnlijk een kwestie van doorsolderen.

 

Als je in de buurt van amsterdam zit dan wil ik hem wel even doorsolderen voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb het geprobeert met een paar tikken.

 

Heel vriendelijk aangeboden, maar ik woon aan de andere kant van het land, in Groningen, anders was ik wel even langs gekomen. Ik zal zo snel mogelijk naar de dealer gaan om te kijken of zij het kunnen solderen.

 

Nog 1 vraag: moet ik ook gelijk een koeler in laten bouwen na het opnieuw solderen? Of is het onwaarschijnlijk dat het probleem zich opnieuw voordoet.

 

Groeten Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je harddisk in de topfield zit dan is een koeler geen overbodige luxe zeker niet in combinatie met een magic module want die word ook behoorlijk heet zonder koeling. Laat je niet oplichten een printje doorsolderen is weinig werk dus hoeft geen kapitalen te kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...