Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen die dit leest.

Ik heb een Nokia mm9500,met een scsi2 poort,nu wil ik eens wat expirimenteren met scsi loggen.

Mijn vraag is nu,welk programma('s) kan men hiervoor het beste gebruiken.

Ik heb natuurlijk ook een scsi controller in mij pc,en een scsi kabel(dure dingen trouwens).

Wie kan mij helpen?

bij voorbaat bedankt.

Geplaatst:

ja maar alle leuke dingen zijn duurrrr!!<p>maar uh wat zou je graag willen loggen, zeg mij dat en ik zeg u welk programma

wel ok is. een goede allrounder is natuurlijk dvblog, die is voor alle systemen geschikt<p>mvg

Geplaatst:

Hallo RADXNL,Ik wil verschillende key's loggen.

Ik heb hier wel nog niet zoveel ervaring in,maar dat komt wel met de tijd.Het is de bedoeling dat als pw bijvoorbeeld weer eens zijn key's wisselt,ik dan niet meer afhankelijk ben van derden.Dus niet meer naar **********.tv hoef te gaan om nkf bestand te downloaden.

Als je zo vriendelijk zou willen zijn om mij een beetje weg wijs te maken in deze materie dan ben ik al meer als de helft geholpen.

Bij voorbaat dank.

Geplaatst:

een nokia 9500 is natuurlijk een irdeto machine van nature dus inderdaad geschikt voor het analyzeren van de gegevens die PW uitzend. Helemaal via Scsi kun je veel informatie krijgen over de zogenaamde 'streams' video, audio, etc. Als je meer wilt weten is het wel raadzaam om eerst zo veel mogelijk kennis over het irdeto systeem te vergaren. Kijk maar eens een beetje rond op de duitse sites daar staat heel veel over irdeto en hoe het werkt.

Dan kun je beter bepalen wat je wil maar voor enkel irdeto denk ik aan Mlog ofzo, zoek dat programmatje maar er eens bij. Maar als je niet meer van andere afhankelijk wil zijn dan moet je ook over de juiste lidmaatschaps gegevens beschikken. En daar kom je natuurlijk het makkelijkst aan door een abbonement te nemen!

success

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.