Ga naar inhoud


[Strong] Strong lijkt dood te zijn


RikH

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

@Shwood

 

In mijn bios kan ik deze settings niet vinden of ik moet eroverheen kijken, kan alleen kiezen tussen ECP of EPP of ECP+EPP. Hij staat nu op EPP en zo heeft het ook altijd gewerkt.

 

@Sietske

 

Mijn decoder reageerd niet meer op het het ctrl c verhaal. Echt super iritant want in het begin reageerde hij hier nog wel op. Had toen zelf mijn display weer terug en ik had beeld op de tv. Dacht dat alles in orde was maar als ik hem op standby zette kon ik weer opnieuw beginnen. Daarom denk ik dat er waarschijnlijk toch iets meer aan de hand is. Misschien is mijn kristal kapot ofzo. Weet iemand hoe ik dit kan checken?

 

@H2mc

 

Ik heb je mail nog niet ontvangen. Hoop hem snel te krijgen!

 

Rik

Dreambox DM500HD, 2x Strong 8000 (Sattracker V1.0) , Strong 8000 (Freedom V2.0), Pioneer 110 nl (Open Firmware Seca2 V2.5 by Spirit_rules), Nokia 9200 (DVB 2000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb een keer hetzelfde probleem gehad,na tig keer proberen bleek dat 1 van de 2 kabels achter in de computer er scheef inzat (even contr. baat het niet schaad het niet)

suc6 j--s

Link naar reactie
Delen op andere sites

@H2mc

 

Bedankt ik heb de mail ontvangen. Alleen mijn decoder reageerd niet meer op commando's als ctrl c en h. DAT IS HET PROBLEEM!!

 

Rik

Dreambox DM500HD, 2x Strong 8000 (Sattracker V1.0) , Strong 8000 (Freedom V2.0), Pioneer 110 nl (Open Firmware Seca2 V2.5 by Spirit_rules), Nokia 9200 (DVB 2000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

CTRL C moet het ook doen in hyperterminal. Dit doet hij alleen als de ontvanger wacht op response, ofwel hij weergeeft: attente negociation:... Dit is dus ná intypen van ´cafe´ waarop de ontvanger positief gereageerd heeft.

Een CTRL c sluit de ontvanger dan weer af voor ontvangst.

Heb je dit ook in hyperterminal geprobeerd?

 

h2mc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...