satje4U Geplaatst: 20 november 2001 Geplaatst: 20 november 2001 FF een beginnersvraagje: Binnen WB kun je key data importeren. Data heb ik zat, maar blijkbaar maak ik een denk fout. Hoe kun je bestaande data (bestand) binnen WB importeren.?<p>satje4u Gigablue Quad HD Plus
Gast Geplaatst: 20 november 2001 Geplaatst: 20 november 2001 Je kan data zoals jij het noemt met wallbanger veranderen of met een text editor in de *.key file. Deze staat in de wb directory. Ik denk dat ik misschien je vraag niet helemaal goed begrijp maar je kan maar een aantal dingen ingeven. Wat voor data zou je willen gebruiken dan? Als het goed is legt ie alle belangrijke dingen voor je vast.<p>mvg
satje4U Geplaatst: 20 november 2001 Auteur Geplaatst: 20 november 2001 alvast bedankt voor de reactie radixnl.<p>Als ik wb opstart is alles leeg. Binnen het wb menu kun je *.keys importeren. je moet dan een bestandsnaam geven. Ik vroeg me af, of je key.files kunt importeren ( zo ja welke) en anders moet je blijkbaar alles eerst handmatig vullen? Porviders etc?<p>satje4u Gigablue Quad HD Plus
Gast Geplaatst: 20 november 2001 Geplaatst: 20 november 2001 Ik snap 'm!! je kan inderdaad je key setting in/exporteren, die files zien er zo ongeveer uit: WBSX200111210203.key<p>Je kan zelf kiezen wat je allemaal exporteerd(ident,management of operational keys). Wat ik alleen vreemd vind is dat wb381 toch een bijgesloten *.key file heeft met allemaal operational keys. Dat er geen Management keys instaan kan ik wel inkomen maar operational keys toch wel??? kijk maar eens bij een provider bij het tabblad "keys(08-0f)" daar moeten ze bij 0c 0d en 0e staan.<p>mvg
satje4U Geplaatst: 21 november 2001 Auteur Geplaatst: 21 november 2001 hoi radixnl.<p>Begin het zelf dan ook te begrijpen. De wb versie die ik heb gedownload is dus leeg, wat ik ook aanklik alles is blanco. In de bijgesloten text file staat dat je de keijs uit de vorige versie van wb moet kopieren naar de wb directory. Kan ik allemaal volgen. Alleen heb ik geen vorige versie. Misschien dat je via PM een link kan mailen waar in een "gevulde"versie staat? Ik ga er naar zoeken.<p>satje4U Gigablue Quad HD Plus
Gast Geplaatst: 21 november 2001 Geplaatst: 21 november 2001 stuur mij maar een PM met je email. komt het allemaal goed.<p>mvg
satje4U Geplaatst: 21 november 2001 Auteur Geplaatst: 21 november 2001 dat is snel.<p>WB 380 van de eend gedownload. Keus gekopieerd. WB 381 is nu gevuld. Via PM mijn email naar je toe gestuurd. Ben benieuwd wat jouw keys zijn.<p>Nogmaals bedankt <p>Satje4u Gigablue Quad HD Plus
Gast Geplaatst: 21 november 2001 Geplaatst: 21 november 2001 hij zit in je postvakje, dit is gewoon de 3.81 zoals ik hem ken. Deze loopt gewoon meteen op seca dus dan kun je lekker aan de gang. veel plezier<p> mvg
Gast Geplaatst: 23 november 2001 Geplaatst: 23 november 2001 Hmmmmm... misschien begrijp ik dit niet helemaal. Ik heb dus ook zo'n season 2 logger gekocht, in de hoop geen keys meer te hoeven zoeken. Nu hebben jullie het over keys van de eend etc. ik begrijp er niet zo veel van... ik heb de 3.81 daar zaten keys bij maar wat moet er nu gebeuren ? Mijn logger heeft een heleboel leuke meldingen ecm.. signature ok ! Maar beeld heb ik alleen als ik er een kaart achterop steek... en de keys ? hoe kan ik die dan vinden ? Is er ook een dummyfaq voor loggers <p>Kierewiet Kierewiet@gmx.net
EasySat Geplaatst: 24 november 2001 Geplaatst: 24 november 2001 kierewiet, als jij nieuwe keys wilt loggen, dan zul je wel een werkende ppua en mk01 moeten hebben. Deze kun je van je originele kaart halen met bv MKF.<p>Succes
Gast Geplaatst: 24 november 2001 Geplaatst: 24 november 2001 en als ik nu een geldige ppua en mk01 heb hoe stel ik dan alles in om met een season2 compatible van willem in de allcam van mijn hummie de key's te loggen van het anal+ pakket want via de tab mediaguard krijg ik zelfs geen beeld en via irdet* met de optie seca lukt het wel om de kaart te emuleren dus wel beeld maar daar kan ik mijn ppua en mk01 toch niet kwijt???begrijp ik het nu goed dat ik voor het seca gebeuren een aston cam nodig heb ????<p>Ps. ik probeer om zoveel mogelijk info hierover te verzamelen zodat er zo snel mogelijk een handleiding met screenshots gemaakt kan worden.
Gast Geplaatst: 29 november 2001 Geplaatst: 29 november 2001 zelfde probleem als jij gehad, zet maar eens spanning op de season2 en voila! ook de switches werken dan gewoon, enkel zijn de andere layers(systemen) dan irdeto NIET auto updateble !!vooralsnog!! het zit ;m in de software. wordt vervolgd<p>mvg
Aanbevolen berichten