Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo<p>wie kan mij helpen

als ik mijn humax wil loggen met seasons2 dan krijg ik eerst een paar getallen en daarna krijg ik de melding identity wrong

wat is dat en wat doe dan verkeerd?<p>toen heb ik geprobeerd om met mijn echostar3000ip mijn aston module te loggen maar krijg ik proccesing reset wat doe hier nu weer verkeerd ik ben nu 1 maand bezig maar het lukt mij niet wie kan er mij helpen en wanneer weet ik dat ik de key's te pakken heb.<p>er kan via pm gereageerd worden

misschien is er een site met een beschrijving als iemand die weet mail hem dan even door.<p>wil er alsjeblieft iemand mij even helpen.<p>groeten truffel

Geplaatst:

Lijkt verdacht veel op de problemen die ik hier heb gehad. Dat bleken toen uiteindelijk problemen te zijn met de seriële poort. Die poort was op zich goed. Ik kon er bijv. probleemloos een programmer mee aansturen. Ik heb er de Humax regelmatig mee van nieuwe firmware voorzien etc. Maar voor logging bleek hij niet geschikt te zijn. Ik heb een andere PC gepakt en alle problemen waren over.

Hopelijk kom je hier wat verder mee.

Suk6

Geplaatst:

Als je wilt loggen of emuleren, moet je eerst de juiste pmk, en/ service weten of hebben, dat betekend dat ze dan een auto-update kan maken.

Je kan de pmk's/keys genoeg op het web vinden.

Daarna als je de juiste key gevonden hebt kan je deze weer gebruiken om van de hobby met de kaarten programmer gebruik te maken..

Suc6

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Ik had deze foutmeldingen ook in het begin. Men zei altijd dat je beeld moet hebben om te kunnen loggen, zonder beeld niets. Bleek dat de kaart niet in de seasons moest en je de keys goed in moest vullen, mk01 en ppua. <p>Als je deze hebt ingevuld en met de goede keys werkt dan druk je op connect (wb3.80) dan doe je de decoder aan en moet je beeld krijgen. <p>Als je goed werkt krijg je een groen vinkje en dan....<p>Chris

Geplaatst:

ik heb de ppua er in gezet ik weet niet waar ik de mk01 in moet zetten.

als ik nu op connect druk dan krijg ik het signaal bij aston module reply(90 1D)-signature wrong wat bedoel hij hiermee.

Wat moet ik waar invullen je kan mij ook PM geven voor het antwoord.<p>groeten truffel

Geplaatst:

MK01, zet je in 01<p>als alles goed is moet je toch beeld krijgen, zonder beeld geen log

Geplaatst:

ppua op de juiste plek

mk01 op positie 01<p>"connect" en dan de season erin om de reset te maken!<p>

that's it!

het ligt eraan op welk commando je 90 1d krijgt, dit kan ook komen door een foutive seca 01 sleutel! maar laten we ervan uit gaan dat alles klopt. Ik haal zelf altijd ff alle operational keys wel (0c/0d/0e) zodat ik als ik beeld heb weet dat m;n updateje binnen is. dit om even te benadrukken dat je dus geen beeld heoft te hebben om toch goed te kunnen loggen.<p>mvg

Geplaatst:

En toch blijf ik me afvragen waarom loggen als je een geldige PPUA/MK01 hebt? Je hebt dan toch een AU of niet? En als je een AU hebt hoef je zelfs met verlopen keys de kaart slechts in de decoder te stoppen en na een tijdje heb je weer beeld toch. Loggen heeft volgens mij alleen zin voor studie of het verkrijgen vd nieuwe keys(en die kan je loggen zonder PPUA/MK01 hoor).

Avensis

Geplaatst:

nou maak je me toch zeeeeeeeeeeeeeeer benieuwd hoe je keys logd zonder mk's,ppua's,pmk,sa,hmk e.d

volgens mij is dit nog niet zo 123 mogelijk dus ik ben erg benieuwd!!<p>"vol verwachting klopt mijn hart"

Geplaatst:

Ik neem aan dat Avensis bedoelt dat je met geldige management keys maar verlopen operational keys, vanzelf nieuwe operational keys binnen krijgt. En dat is natuurlijk ontegenzeggelijk waar.

Geplaatst:

dit maakte me vooral benieuwd:<p>quote:

"(en die kan je loggen zonder PPUA/MK01 hoor)."<p>

maar D ik denk dat je gelijk hebt hoor, maar aangezien het bijna sinterklaas is had ik even toch goede hoop. en nogsteeds.. duszzz<p>mvg

Geplaatst:

@Duwgati

Misschien kan Avensis hier een mooi stukje over schrijven voor in jou nieuwe aanvulling over logging op jou site?<p>Dat zou toch mooi zijn, niet?<p>Vol verwachting klopt mijn hart!<p>C Ya,

Lucky Star shocked.gif" border="0

• 3 weken later...
Geplaatst:

avensis ga je nog met ons delen hoe je zonder valid ppua/mk toch valid updates krijgt? Ik heb het er met jan en alleman over gehad maar het is voorals nog niet mogelijk om "zomaar" operational keys te loggen dus Pleeeeaassss tell us!!!<p>ik hoop van je te horen!<p>mvg

Geplaatst:

Hallo jongens,<p>Ik wil nog veel verder gaan:

Kun je met een log met een daarin werkende operational keys staan een PPUA en een MK01 afleiden? Of komen de keys en zodanig gecrypt binnen, dat je daaruit niet 'omgekeerd' de PPUA en MK01 kan afleiden?

Voordat je gaat zeggen: Je l*lt uit je nek: inderdaad, ik heb nog nooit gelogd.<p>cu<p>Nitwit

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.