Gast Geplaatst: 4 december 2001 Geplaatst: 4 december 2001 ben al een tijd aan de slag met walbanger. Heb eeb seasons2 Krijg alleen beeld met kaart erin. Gaat bij walbanger wel lopen en ik zie de volgende onfo.<p>Incomming ECM instuction met diverse getallen.<p>Request decrypted CW met weer diverse getallen.<p>In mijn kaart zit een werkende PPua en MK01<p>beneden in het venster komt geen Ident, PPUA of key in use.<p>Ik heb het over Seca en log met een philips box<p>Wie kan hulp bieden?<p>MJ
Duwgati Geplaatst: 4 december 2001 Geplaatst: 4 december 2001 Heb je de provider info wel ingevoerd in WB? En op de juiste plaats? Check de procedure anders eens met de beschrijving op mijn site. De pagina WallBanger is net kakelvers van de pers Groeten
Gast Geplaatst: 4 december 2001 Geplaatst: 4 december 2001 Wat is het belang van het veld cardserial????<p> MJ
Gast Geplaatst: 5 december 2001 Geplaatst: 5 december 2001 de cardserial duidt ook een unieke identiteit van de zogenaamde "kaart" aan. Kijk als je je C+ kaartje voor de eerste keer laat activeren dan wordt er via de cardserial de operational keys gezonden, deze wordt dan op je kaartje geschreven, later als je dan het contract hebt opgestuurd wordt er weer via de cardserial een mk01 en ppua op de kaart geschreven. Het kan dus zo zijn dat op een orginele kaart de mk01 wel eens veranderd. ik hoop dat het een beetje duidelijk is.<p>mvg
Aanbevolen berichten