rai Geplaatst: 13 april 2003 Geplaatst: 13 april 2003 Via mijn handelaar heb ik de onderdelen binnen om de voedig te modificeren. Nu zijn deze toch weer net anders dan in de beschrijving staan van www.dreammultimedia.nl. Gekregen heb ik: STPS10 2200 micro 10V 1500 micro 10v en dit 2 maal 220 micro 16 v. Die diode die ik heb gekregen heeft maar 2 pootjes, terwijl die op de beschrijving van dream er 3 heeft, maar er zijn er dan wel weer 2 aan elkaar gebonden. Dus voor ik nog een keer de boel kan vervangen, graag wat advies of dit misschien een nieuw inzicht in de onderdelen is.
Makagu Geplaatst: 13 april 2003 Geplaatst: 13 april 2003 Hoi Rai, Capaciteiten kloppen volledig en de diode moet enkel een zwaarder type zijn dan de originele 1N5821 Schottky Barrier Rectifier. 3.0 ampere / 30 volt at T A = 95°C with no thermal runaway. en daar voldoet de STPS type zeker aan Greetz
rai Geplaatst: 13 april 2003 Auteur Geplaatst: 13 april 2003 Nog even een toevoeging: Op http://216.71.221.4/HowtoPSalterationsKit.pdf staat een ander verhaal dan op http://www.dream-multimedia.nl/download/HowtoPSalterationsKit.pdf. Het leuke is dat op de pagina van dream nederland een groot stuk staat over de originele onderdelen, maar dat wat er opd e pagina staat niet overeenkomt met wat ze in hun eigen sheet schrijven. Weten ze zelf op dit moment nog wel wat ze aanbieden? Volgende onderdelen worden door Dream Multimedia TV GmbH voorgeschreven: 1x STPS1545CT, fabrikant: ST 2x 10ZL1500M10X23, Fabrikant: Rubycon (zwart) 1x 10ZL2200M12,5X20, Fabrikant: Rubycon (zwart) 1x16XYF220MY0811, Fabrikant: Rubycon (zwart) In de sheet hebben ze het over 3 * een 2200 micro
rai Geplaatst: 13 april 2003 Auteur Geplaatst: 13 april 2003 Sorry Michael als het als kritiek overkomt, maar het is misschien slim om dat verhaaltje wat je hebt geschreven met vermelding van de goede alternatieven op de dream site te zetten. Dat verhaaltje maakt namelijk een stuk duidelijker. Wat er nu staat levert het alleen verwarring op. Wat ik gekregen heb is allemaal rubycon en een 2 potige STPS10. Moet alleen nu nog uitvogelen welke kant van die STPS10 nu aan welke kant moet. Iemand misschien een idee?
rai Geplaatst: 13 april 2003 Auteur Geplaatst: 13 april 2003 Bedankt. Ik zag net pas dat er een A en een K op het metalen huisje bovenaan staan. Dit is wel de laatste plaats waar je dat verwacht. Zou het vlak bij de pootjes verwachten. Heb net even de datasheets van alle 2 erbij gepakt. Die ene die ik heb ging met z'n nummer nog even verder op de 2de regel. Dat is een STPS1045D. Kon dat ding uit de sheet van Dream eerst nergens vinden, maar daar staat een S te veel in. Verschil is dat die van dream 2 diodes van 7,5 A heeft. Die van mij heeft er 1 van 10 A. De rest is allemaal hetzelfde. Morgen maar eens een poging wagen om in te bouwen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen