Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedendag, <p>ik heb een nog niet geactiveerde originele C+ kaart. Die wil ik echter met 2 ontvangers gaan gebruiken en wil dus graag een copy hebben :-)<p>Het gaat daarbij niet zozeer om het film gedeelte (ga ik niet eens activeren) maar enkelt de gratis kanalen.<p>Nou heb ik al gehoord dat ik een season2 interface daarvoor nodig heb maar is er ergens een exacte uitleg van het hoe het allemaal exact werkt ?<p>tia<p>Groeten<p>back

Geplaatst:

hoi, je gedachten gang is goed echter hoef je dit niet via loggen te doen maar kun je ook de kaart laten activeren en dan 'm gewoon uitlezen. Hoe je dit allemaal doet vindt je op de site van duwgati. Het is wel mogelijk om de activatie te loggen maar dit is in principe niet noodzakelijk. Zorg maar dat je in het bezit komt(of bent) van een goede smardcard lezer/schrijver dan komt het allemaal goed.

Kijk ook 's in het forum seca-kaarten.<p>mvg

Geplaatst:

Thanks.<p>Duwgati vinden gaat lukken :-)<p>Ik had echter het idee dat je de originele masterkey's etc. alleen kon vinden tijdens het "aanzetten" van de kaart. Verkeerd idee blijkbaar.<p>Ga duwgati eens doorlezen en de seca sectie.<p>groeten

Geplaatst:

ok! ik wou er nog even aan toevoegen dat je natuurlijk wel achter je mk en ppua komen buiten de activatie periode(je krijgt,op het moment dat jouw aanbieder jouw contract heeft ontvangen). Je log namelijk het cam<->card verkeer dus je zal ook zgn. updates ontvangen. Sommige log programma's kunnen jouw dan bv de gebruikte mk e.d. van je kaart vertellen. Mocht je bv. erover denken om wat apparaten aan te schaffen, dan is eerst een smardcard lezer/schrijver bemachtigen wel een pre. Dit geeft je de gelegenheid om bv ook dus een clone van je kaart te maken, verder kun je de kaart ook nog op allerlei manieren aanpassen mocht je dit willen.

ok success.

mvg

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.