Gast Geplaatst: 15 april 2003 Geplaatst: 15 april 2003 Citaat: Ik heb nog een 12x brander en die doet het perfect en is snel genoeg(6min). Ik zie het voordeel nog niet echt van die supersnelle branders. De kwaliteit gaat er in ieder geval niet op vooruit Ben ik niet met je eens. De kwaliteit gaat er zeker op vooruit, zolang je maar de cd's gebruikt voor die snelheden.... Dus wil je op 32 speed branden, koop dan 32 speed of hogere cd-r's. De kwaliteit word wel slechter als je cd's neemt die max. 12x aan kan en op 32 wilt branden. Een cd-r met 32x branden op 12 speed maakt de kwaliteit wel wat slechter, maar dat is te verwaarlozen. Heb ze zelf een keer getest .... [color:"blue"] Gegroet TazzMania [/color] ps: met die multispeed cd-r's moet je wel uitkijken...
Newbie Geplaatst: 15 april 2003 Geplaatst: 15 april 2003 Ik heb dat ook wel gehad dat ik cd's van dezelfde doos op verschillende snelheden moest branden, de ene cd-r pakte mijn Lite-On 52x24x24 wel op 52 speed en de andere weer max op 32x speed, vaak helpt het al als ik NERO(regelmatig nieuwe versies) afsluit voordat ik daadwerkelijk brand en dan nog een keer selecteer wat ik wil branden. Soms moet ik ook gewoon op 32x speed branden. Zoals eerder gezegd kan een firmware flash wel eens helpen. Dat veranderd de firmware waardoor die, ondermeer, meerdere cd typen herkent. De burnproof software wordt vaak ook hierbij bijgewerkt. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen