Gast Geplaatst: 13 april 2003 Geplaatst: 13 april 2003 Kan iemand mij vertellen waar ik DVD X copy kan krijgen lieft de laatste versie 1.4 Let op de regels en geef deze info via mail of E-mail. Al vast bedankt voor de moeite.
Gast Geplaatst: 13 april 2003 Geplaatst: 13 april 2003 Versie 1.4 is niet de laatste ... versie 1.5 is de laatste en er is al een versie 1.6 beta. Ikzelf gebruik versie 1.4, omdat hij gewoon zijn werk doet en geen problemen veroorzaakt. versie 1.5 deed dat wel .. soms. Je kan de file vinden op het ezel netwerk ( hint ). Anders gewoon zoeken. [color:"blue"] Gegroet TazzMania [/color]
Gast Geplaatst: 13 april 2003 Geplaatst: 13 april 2003 Hoi TazzMania, Bedankt voor de reactie. Ik wist niet dat er al een versie 1.5 was... Kan je mij via E-mail (rrensen@zonnet.nl) even een downloadsite geven voor dit programma omdat ik nare ervaringen heb met ezel's en kaas .... Even een vraagje: kan je met dvd x copy een protected dvd film copieren?? Ik ben nu al lang op zoek naar een programma dat dit kan doen, gewoon een dvd in de dvd speler en een lege dvd inde writer en 1 op 1 kopieren. Al vast bedankt voor het antwoorden van mijn vragen.
Gast Geplaatst: 14 april 2003 Geplaatst: 14 april 2003 @viper32 Je hebt e-mail.... [color:"blue"] Gegroet TazzMania [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen