satbikkel Geplaatst: 29 december 2001 Geplaatst: 29 december 2001 weet imand waarom wb met een mk1 bij seca werkt? als je een org. kaart uitleest zie je alleen een mk0 bij seca.!<p>gr. ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
EasySat Geplaatst: 29 december 2001 Geplaatst: 29 december 2001 Satbikkel, dan moet je met MKF je kaart uitlezen. Op de site van Duwgati staat een goede uitleg. Ik ga er van uit dat je een kaart uit d 4 serie hebt, indien het de 6 serie is geen de kaart in eerste instantie alleen mk0, nadat C+ deze (definitief)geactiveerd heeft wordt de mk01 en de sk toegevoegd.
satbikkel Geplaatst: 29 december 2001 Auteur Geplaatst: 29 december 2001 Dat uitlezen had ik nartuurlijk al gedaan. zover ik weet heb ik bij de kaarten die ik heb uitgelezen allen v.4 en geen v.6 .toch heb ik bij geen 1 een mk1 en zeker geen mk1 sec. bij prov. 00 00 seca staan? wat bedoel je precies met (definitief)geactiveerd. bij alle uitreksels die ik in mijn bezit heb van v4 kaarten komt geen mk1 voor aleen mk0 en mk0 sec. <p>nadat ik aan het testen ben gegaan op een org. kaart, heb ik zelf een mk1 proberen te schrijven, dit bleek de zelfde key te zijn als b.v. de mk2 backdoor key. maar als ik deze invul bij wb3.81 word hij niet goed gekeurd (bad sign.) dat is hem dus niet. als ik dan via MKF hem uitlees geeft mkf aan dat het om eem ppv key handeld. <p>rara.... ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
EasySat Geplaatst: 29 december 2001 Geplaatst: 29 december 2001 Satbikkel, ik heb niet goed gekeken en heb aangenomen dat jij de provider (c+) had uitgelezen. Waarom wil je in WB meer dan de providerkeys invoeren?
satbikkel Geplaatst: 30 december 2001 Auteur Geplaatst: 30 december 2001 ik was bezig met loggen op een nieuwe ppua en mk key. toen zag ik in mijn log scherm op c+ nl dat bij een bepaalde emm hij om eem mk1 van seca vraagt. deze staat er standaard in wb 3.81 maar als ik mijn eigen keys invul en kaartnummer niet. en dus geeft hij daar op een fout, ben benieuwd waar dat voor dient. deze fout heeft geen invloed op het emuleren, blijf gewoon beeld houden. <p>wat me ook opvalt dat hij dit alleen bij het nl pakket (momenteel) vraagt.<p>maar als ik het goed begrijp weet jij het dus ook niet echt hoe dat zit, maakt niet uit we gaan gewoon verder zoeken.<p>gr. Satbikkel ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Aanbevolen berichten