bogie Geplaatst: 14 april 2003 Geplaatst: 14 april 2003 ik heb een dreambox met een geotrack motor. deze draait goed maar het probleem is ,ik kan handmatig geen sats zoeken. de motor wil niet in kleine stapjes lopen hij draait wel een paar graden per keer. dus sats vinden kan ik op deze manier vergeten. weet iemand of er iets met de dream niet goed is in gesteld, of toch iets met de motor?. GR.BOGIE.
Johnnny1 Geplaatst: 14 april 2003 Geplaatst: 14 april 2003 Hi, Heb je al eens geprobeerd om de voltage naar de motor te vergroten?. Want het lijkt erop dat je motor bij piek te weinig power krijgt. Is je kabel zeker wel goed. En heb je dit al eens op een andere ontvanger getest Johnnny1 Met Vriendelijke Groet, John
bogie Geplaatst: 14 april 2003 Auteur Geplaatst: 14 april 2003 ik zal het eens proberen. maar ik heb zaterdag exact het zelfde systeem geplaatst en dat loopt perfect. wat ik wel heb gehad is dat ik bij mijn ontvanger de goto functie had aan gezet en het werkte even goed. maar na een poosje wist de ontvanger opeens geen positie meer terug te vinden. misschien iets met de voeding i.c.v harddisk. deze is wel gemodificeerd. GR.BOGIE.
bogie Geplaatst: 14 april 2003 Auteur Geplaatst: 14 april 2003 ik krijg het niet voor elkaar om de motor met kleine stapjes te laten draaien, terwijl hij dat eerder wel deed. weet iemand waar dit aan kan liggen. GR.BOGIE.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen