Gast Geplaatst: 9 januari 2002 Geplaatst: 9 januari 2002 Ik heb een season interface gekocht (season version2, multisatgmbh) met hierop 2 ledjes, maar OOK 4 pinnetjes waar jumpers opgezet kunnen worden. Weet iemand waarvoor dit laatste dient ? (ik heb hem nog niet aan de praat; bij insteken kaart flikkert het groene ledje even, dat is alles) Wie kan helpen ? Moet er misschien een externe voeding op en zoja waar ? m.v.g. pb208
Elstar Geplaatst: 9 januari 2002 Geplaatst: 9 januari 2002 Hoi PB208, Ik heb Season2 aan de praat gekregen in DBox en Humax 2400 met gepatchte irdetocam en seca105 module. Software Wallbanger. Wel de goede PMK en of MK01 en PPUA gebruiken bij de providers. En ja je moet een externe voeding aansluiten. Ik gebruik zelf de voeding die ook de Mastera voedt. Alles eerst ingesteld. Connect. En dan de ontvanger aanzetten geeft mij het snelste resultaat. Succes Elstar
Gast Geplaatst: 14 januari 2002 Geplaatst: 14 januari 2002 Een seasons 2 hoeft niet altijd een externe voeding te hebben.<p>Ik heb ereen die geen externe voeding nodig heeft en logt als den beste.<p>Chris
Gast Geplaatst: 14 januari 2002 Geplaatst: 14 januari 2002 klopt... enkel heeft een season2 in bv. het irdeto slot van de humax het wel nodig aangezien die net niet genoeg levert... mijn tactiek is altijd, eerst proberen of het zonder kan maar als ie 't echt niet doet dan moet je er toch aan geloven. hou wel even de temperatuur in de gaten van de max232 zowel aan de season zijde als aan de compu zijde!<p>maar ik heb net de foto op de site van de season(1) bekeken en er staat ook inderdaad bij dat er wel een voorbereiding is voor een externe voeding. dat jumpertje lijkt me op op een doorverbinding op pin 4 en 8 (op de max232, indit geval op de print zelf) te doen om bv. Hbemu aan de gang te krijgen. het lijkt me niet nodig om deze season te voeden. het lijkt me bij jouw meer een baud-rate probleem, hanteer voor seca: 11520 en voor irdeto: 9600... mvg
Aanbevolen berichten