digiruud Geplaatst: 14 april 2003 Geplaatst: 14 april 2003 Mijn gsm toestel geeft de foutcode "SIM-kaart geweigerd" Nokia 3310 Als ik deze kaart in een ander toestel doe wordt de kaart ook geweigerd. Kan ik deze kaart nog reparenen, of weg gooien. Ik ben in het bezit van een mastera 4 , daar kun je toch ook gsm kaarten mee bewerken. Vu plus ultimo 4K
Bigfoot Geplaatst: 14 april 2003 Geplaatst: 14 april 2003 Lijkt op een simlock. Deed ie het eerder wel in dat toestel? Probeer hem anders es in een simlockvrije telefoon van iemand anders. Indien Ok, dan laat je je Nokia unlocken.
digiruud Geplaatst: 14 april 2003 Auteur Geplaatst: 14 april 2003 Hij heeft het altijd in dat toestel gedaan. Maar er is 3 maal een verkeerde pin ingetoets. En waarschijnlijk ook de verkeerde puk. Ik weet het niet zeker, je weet mischien wel hoe dat met kinderen gaat. Vu plus ultimo 4K
Gast Geplaatst: 15 april 2003 Geplaatst: 15 april 2003 Dan is je sim dus dood en moet je een nieuwe aanvragen. Bij 3x een verkeerde pin rest alleen nog de puk code. Bij een verkeerde puk code kan je je kaart weggooien, want dan zijn de gegevens verloren gegaan. Dus een nieuwe aanvragen bij je provider. [color:"blue"] Gegroet TazzMania [/color]
Sultan Geplaatst: 18 april 2003 Geplaatst: 18 april 2003 Citaat: Bij een verkeerde puk code kan je je kaart weggooien, want dan zijn de gegevens verloren gegaan. Dit klopt, maar je hebt 10x de kans om de goede puk in te voeren. 10X de verkeerde puk-code betekend dat je je kaartje weg kan gooien. mzzl, Sultan Maak van je hobby je werk, dan hoef je nooit meer te werken
demesmaeker Geplaatst: 9 mei 2003 Geplaatst: 9 mei 2003 OF em flashen met een datakabel.. Dreambox 7000 , T90, diseqc 8x1, 80Gb/5.400 Maxtor 4R080J0 HDD
digiruud Geplaatst: 9 mei 2003 Auteur Geplaatst: 9 mei 2003 Hoe werkt dat flashen dan, en wat heb ik er voor nodig. Op gsm gebied ben ik een leek, maar wil het wel leren. Vu plus ultimo 4K
demesmaeker Geplaatst: 9 mei 2003 Geplaatst: 9 mei 2003 Een datakabel kopen + software downloaden van een site OM te flashen + de flashfile zelf. msn me maar dan geef ik wel wat meer tips + een link. hluyten@hotmail.com Dreambox 7000 , T90, diseqc 8x1, 80Gb/5.400 Maxtor 4R080J0 HDD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen