marco24 Geplaatst: 14 april 2003 Geplaatst: 14 april 2003 als ik in kazaa zoek naar iets word er ook genoeg gevonden alleen als ik het wil downloaden krijg ik de melding meer bronnen nodig ik heb verbinding via een router/modem adsl zodra ik annaloog inbel zijn dezelfde bestanden wel te downloaden wie weet hoe ik ook via adsl kan downloaden windows 98se kazaalite 2.1.0 topcom adsl router/modem
Gast Geplaatst: 14 april 2003 Geplaatst: 14 april 2003 Citaat: ik heb verbinding via een router/modem adsl Dit kan het probleem zijn. De router zet namelijk alle poorten dicht zodat er vanaf buiten niemand erin kan komen. Geld natuurlijk dat de router ook de ping opvangt en dus nix terug stuurd. Het probleem hiervan is dat er dus niet of niet goed contact gemaakt kan worden met servers of andere kazaa gebruikers. Je kan in je router wel de udp porrt opgeven zodat de router alles toelaat van kazaa, zodat er gewoon contact gemaakt kan worden. Houd er wel rekening mee dat de poort dan wel open is en blijft en dat weer hackers een mogelijkheid zien om je pc te hacken. Hoeft natuurlijk niet te gebeuren, maar je weet nooit. [color:"blue"] Gegroet TazzMania [/color]
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 14 april 2003 Geplaatst: 14 april 2003 In Kazaa Lite K++ Edition kun je bij Opties->Firewall->Binnenkomende poorten->Poort 80 activeren vaak werkt het dan wel goed. www.kazaalite.tk
marco24 Geplaatst: 15 april 2003 Auteur Geplaatst: 15 april 2003 dit is de oplossing de udp poort (53)stond dicht opengezet en het werkt zodra ik klaar ben met kazaa zet ik 'm gewoon weer dicht met vr gr marco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen