Ga naar inhoud


[Pioneer] Pan splitsen?


EL PIÑO

Aanbevolen berichten

Vraag me af of iemand hier dit weet, maar oké:

Ik heb inmiddels het design van die Russische 6.22 overgezet naar 6.24, maar ik zit nu met het volgende:

in de Russische FW: zat de inhoud van "bandeau.pan" en "banserv.pan" gecombineerd in "bandeau.pan" (00 tot 08 was de inhoud van "bandeau.pan" en 0E tot 1E was "banserv.pan", de adressen waren dus hetzelfde)..

 

Weet iemand of ik deze adressen handig kan omzetten naar "banserv.pan", of wat ik moet veranderen in de scripts om hem te laten lezen uit "bandeau.pan", ipv "banserv.pan".

 

BVD..

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ElPino, vanavond ga ik mijn versie omzetten naar 6.24. Die vind ik toch mooier. Als ik tegen hetzelfde probleem loop als jij zal ik kijken of ik het op kan lossen. Heb je gewoon de inhoud van de *.pa*'s gekopieerd en geplakt of de *.pa*'s overschreven? Ik zoek het anders wel uit... Ik zit te denken.. Als die pa* bestanden overschreven kunnen worden, of je dit dan met een script kan doen. Misschien met KIX?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Pioneer MHW sleutelaars,

 

Kunnen we een soort van FAQ maken in het Philips forum?

 

http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...amp;amp;fpart=1

 

Ik wilde daar ook een paar mooie links gaan verzamelen. Het is natuurlijk logisch dat je in deze verschillende forums (Philips (Euromuis en M_Z en nog vele anderen die ook bezig zijn met de oude franse TS1), Pioneer (jullie dus), en ook Strong (Jefferson)) vaak over hetzelfde aan het praten bent, en soms dus 2 keer hetzelfde wiel aan het uitvinden bent.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ElPino, vanavond ga ik mijn versie omzetten naar 6.24. Die vind ik toch mooier. Als ik tegen hetzelfde probleem loop als jij zal ik kijken of ik het op kan lossen. Heb je gewoon de inhoud van de *.pa*'s gekopieerd en geplakt of de *.pa*'s overschreven? Ik zoek het anders wel uit... Ik zit te denken.. Als die pa* bestanden overschreven kunnen worden, of je dit dan met een script kan doen. Misschien met KIX?


Pans overzetten doe je als volgt:
Je pakt gewoon alle pa* files en extract die naar een bepaalde map (die map de naam geven van de map waar ze uitkomen is het makkelijkst) je doet dit het makkelijkst in Defiant door op het witte papiertje met de rode pijl naar rechts (8e van links) te klikken. Je moet wel ff zorgen dat ze ook de juiste extensie hebben, zo zijn er in die poolse fw bijvoorbeeld paa bestanden die in de orig Dynamit pan heten en v.v. die moet je dus ff renamen, dat kan gewoon vanuit een willekeurige filemanager..

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Pans overzetten doe je als volgt:
Je pakt gewoon alle pa* files en extract die naar een bepaalde map (die map de naam geven van de map waar ze uitkomen is het makkelijkst) je doet dit het makkelijkst in Defiant door op het witte papiertje met de rode pijl naar rechts (8e van links) te klikken. Je moet wel ff zorgen dat ze ook de juiste extensie hebben, zo zijn er in die poolse fw bijvoorbeeld paa bestanden die in de orig Dynamit pan heten en v.v. die moet je dus ff renamen, dat kan gewoon vanuit een willekeurige filemanager..


Let op jongens, jullie vergeten een belangrijk ding!!!
Als je de pan of paa files overzet in een andere firmware, moet je wel zeker weten dat de cpi files die bij de pan of paa files horen precies het zelfde zijn, anders moet je b.v. van de perso.pan de perso.cpi meenemen.

Grts, euromuis
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je ook gewoon de beide firmwares extracten en met XCOPY de bestanden die je nodig hebt (de PAN's en CPI's) overschrijven in de 6.24? Ik ga het vanavond wel ff proberen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...