Ga naar inhoud


Wie heeft nieuwe software voor de Hyundai DC PVR02


Gast

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...

HIER kun je zien dat de Zehnder software goed, zelfs heel goed te gebruiken is in de Hyundai DC-PVR02 ontvanger.

 

Je kunt hem downloaden bij de officiële site van Zehnder. DIT is de officiële site Voor het uploaden van de software naar de ontvanger kun je Deltalink of Atlantalink gebruiken. Dit vind je op

http://all.at/deltasat

Ook kun je de settings van de deltasat gebruiken om de Hyundai te voorzien van de laatste nieuwe kanalenlijsten. Gebruik hiervoor dus ook gewoon het programma ChannelEdit 1.02 (staat ook op deze site)

Ik heb het allemaal zelf uitgetest en het werkt prima. Ondanks de waarschuwingen van de importeur (die alleen wist te melden dat 2.44 de laatste versie was, terwijl 2.45 ook al te downloaden was), de Zehnder software draait prima.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kennelijk werkt het niet bij iedereen lekker. Ik had net als Mr. Seca de laatste software van Zehnder er in gezet en het zappen ging zo traag als dikke str*nt in een vergiet dus maar weer snel de 2.44 terug geladen. Daar ik een van de weinigen ben met dit probleem zou ik het toch proberen. Zoveel werk is het niet.

****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De software van de Zehnder heb ik er al inzitten.
Net als met de orginele software werkt de aston module niet
met een seca 2 kaart.
Past de software van de Delta er niet in?

Als dat je probleem is refereer je waarschijnlijk naar het bericht dat voor de HD-DCPVR-02 nieuwe originele software uit zou komen om SECA2 te ondersteunen. Ik heb het vermoeden dat die er nooit zal komen omdat het apparaat al geruime tijd niet doorontwikkeld is. Hoe en waar de huidige apparaten vandaan komen en door wie geproduceerd is mij volkomen onduidelijk. Hyundai zelf is afgestapt van het produceren van satelliet tuners. De andere Hyundai modellen zijn of worden door een subdivisie geproduceerd die vanwege contractuele afspraken de naam Hyundai mogen (blijven) gebruiken.

Ik heb wel eens de vraag gesteld aan Zehnder hoe dat met Seca2 ondersteuning zit. Ze wisten me te vertellen dat dat moet werken, omdat in Italie, waar de Zehnders ook verkocht worden, men al geruime tijd Seca2 kanalen heeft. Wat ik heb begrepen is dat je SECA2 kaart wel in combinatie met een juiste CAM (weet niet meer welke) werkt, maar niet de aston.

Locatie: Coventry (UK)

Receiver: Xoro HRS 8520, Diseqc switch

Schotel op 28,2 graden Oost en 19,2 graden Oost (BVN)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...