Gast Geplaatst: 25 januari 2002 Geplaatst: 25 januari 2002 Wat wil dit zeggen, ben aan het loggen op 00 03 ppua en mk01 ingevoerd. Achter : Key update rejected staat een key en volgens het log van voyager is deze key voor key 08 Waar is key 08 voor?
Gast Geplaatst: 25 januari 2002 Geplaatst: 25 januari 2002 ik durf het bijna niet te zeggen maar volgens mij pakt ie nu dus viaccess.. mvg
Gast Geplaatst: 25 januari 2002 Geplaatst: 25 januari 2002 Op een gepatchte philips met v5? viaccess?? key 08 begint met 22 84 F5 ** ** ** ** ** en volgens duck is de key van 08 anders of het moet inderdaad de nieuwe key zijn? Is het mogelijk om viaccess keys te loggen met seca? Het zou wel een stunt zijn als dit de nieuwe sleutel is
Gast Geplaatst: 25 januari 2002 Geplaatst: 25 januari 2002 nou, d'r gaat iets helemaal fout... probeer het eens met wallbanger en laat je bevindingen even weten. mvg
Gast Geplaatst: 26 januari 2002 Geplaatst: 26 januari 2002 Daar zat ik ook al aan denken, dat er iets niet goed ging kreeg net met een andere ppua weer een andere sleutel binnen ( 0B )met dezelfde error Zal wel aan voyager of aan mijn season1 liggen. Kan jammer genoeg niet met wb loggen , daar is mijn laptop te oud voor en de pc staat niet in dezelfde kamer als de ontvanger. ik kan eventueel wel via pm de ppua / mk sturen dat iemand anders het logt en kijkt wat die eruit krijgt. Was nl aan het experimenteren met een doode ppua/mk combinatie waarvan ik de ppua een andere eindwaarde had gegeven.
Moderator Matchless Geplaatst: 6 februari 2002 Moderator Geplaatst: 6 februari 2002 laptop te oud voor wallbanger?ik heb met WB al met een 33mhz 486 gelogd,ging geweldig. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten