Elstar Geplaatst: 30 januari 2002 Geplaatst: 30 januari 2002 Configuratie: D-Box met amon2.2. Seca loggen lukt goed.Dank zij AUkeys.Ontvang maandelijks nieuwe keys. Met PW gaat het minder voorspoedig. Heb in Wallbanger ingevoerd: PRovID en PMK. Maar zie geen nieuwe keys verschijnen. Terwijl ik weet dat de CInedom zenders nu op een andere key uitzenden. Doe ik ietsniet goed. Vergeet ik wat of kan ik geen keys ontvangen met alleen PRovID en PMK? Groet Elstar
Gast Geplaatst: 31 januari 2002 Geplaatst: 31 januari 2002 Log jij met wallbanger nieuwe seca keys op je Dbox??? Heb ik zelf nog nooit geprobeerd, maar ik begreep dat dat niet wou.<p>Premiere World is geen probleem. Je moet natuurlijk wel een correct setje Plainmasterkey-providerID hebben. Voer je deze in in WB, geeft ie automatisch na verloop van tijd de nieuwe keys. Kan best wel een uur duren voordat ie er op staat.<p>Geeft wallbanger wel een groen vinkje voor je provid-pmk??
Elstar Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Geplaatst: 31 januari 2002 Diavolo ik twijfel nu of ik nieuwe secakeys met de D-Box heb gelogd. Het zou ook wel de Humax met Aston 1.05 geweest kunnen zijn. Maar de keywissels staan er weer aan te komen. Ik ga het weer proberen en hou je op de hoogte van mijn bevindingen. Wat PW betreft ben ik niet geduldig genoeg geweest denk ik. Langer dan 10 minuten heb ik ze niet gegund. Zal wat langer proberen. Heb goede setjes Prov iD en PMK. Groet Elstar.
Aanbevolen berichten